Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Några ord

Man undrar när allt började och undrar hur allt ska sluta. Kan inte minnas känslan när man betalade alla räkningar och det fanns pengar kvar på kontot som var mina, bara mina införtjänta pengar. Varje månad samma stress för oss med massor av onödiga lån, samtidigt sitter alla kreditgivare och bara räknar pengarna som strömmar in.

Man undrar om dom någon gång ägnar oss en tanke och undrar hur vi mår ? Blir ledsen att man satt sig i den här sitsen och vet inte ens varför jag tog det får första lånet och när man tappade kontrollen. Känns som man väntar på ett underverk som aldrig kommer komma och man vet att det egentligen bara kan sluta på ett sätt. Känns skönt och sorgligt att vi är så många i samma sits, att det ens behövs ett sånt här forum, men tror att det är räddningen för många där man kan få råd och stöd och framförallt hopp om att det går att ta sig ur spiralen.

Tankar bara far genom huvudet, man vill bara vara för sig själv med sina skulder och funderingar hur man ska lösa allt. Läste någon som skrev lite på skoj att den skulle strunta i allt och samla pengar på hög och ta det som det kommer och släcka alla bränder som är störst. Tanken har slagit mig men tror inte det löser något i slutändan. Många väntar på att kunna söka samlings lån och jag är en av dom men måste få bättre kredit betyg först som oss flesta här inne. Väntar med spänning när nya inkomsterna registreras samtidigt som jag avslutat vissa krediter. Men blir nog ingen större skillnad.

En sak som slagit mig är vilka experter som finns här, imponeras av hur mycket många av er kan om räntor, lagar, erfarenheter, lån osv. Har man en undran så finns garanterat svaret här. Vill tacka alla fina människor här inne och fortsätt kämpa, vi är många med er❤️

Kände att jag bara behövde få ner lite tankar som snurrar i mitt huvud.

Kämpa på. Att du är här på detta forumet visar ju på flera viktiga saker. Du tar ansvar för och är införstådd med din situation. Du vill förändra situationen. Genom det kan det bara bli bättre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp