Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Några nya låneföretag??

Google säger bara ferratum, loanstep osv som funnits flera år.

Vet ni om något nytt ställe? Eller om något är på g?
Hörde att minifinans ev skulle starta upp igen.

(Jag undanber råd om att inte låna och sånt. Tack i förväg för omtanken men väljer man detta har man redan tänkt på alla ev lösningar. Jag har inget att sälja, inga vänner/familj att låna av.)

Ekomni.se är det senaste jag vet. Tar Kreditz och Creditsafe

Parentes
(Inte nytt men American Express Green Card . Tar UC. Jag fick dessa när det var stopp hos Lendo & andra smslån.
Trots UC fick jag för länge sedan ett lån via JAKbanken. Nu har dom kreditkort.
DÅ uppfattade jag dem som enkla)

Eftersom det allt som oftast ska fram pekpinnar från medlemmar så gör väl även jag en friskrivning med att undanbe mig dessa.

Jag vet att TS önskade få veta om det fanns några nya aktörer på vilken jag svara Ekomni då dem var nyast för mig. Jag är även medveten om att jag la till 2 kreditkort som är gamla i gemet, men om det var fel så scrolla bara förbi och ägna ingen tid åt att skriva detta till mig.

Så ja.

Parentes
(Inte nytt men American Express Green Card . Tar UC. Jag fick dessa när det var stopp hos Lendo & andra smslån.

Eftersom det allt som oftast ska fram pekpinnar från medlemmar så gör väl även jag en friskrivning med att undanbe mig dessa.

Jag vet att TS önskade få veta om det fanns några nya aktörer på vilken jag svara Ekomni då dem var nyast för mig. Jag är även medveten om att jag la till 2 kreditkort som är gamla i gemet, men om det var fel så scrolla bara förbi och ägna ingen tid åt att skriva detta till mig.

Så ja.
Tack snälla för tips!

Parentes

Så ja.
En fråga bara, är Amex green card deras lättaste kort att få?

En fråga bara, är Amex green card deras lättaste kort att få?
Ja jag pratade med kundtjänsten och sa att jag inte ville ha årsavgift ej heller var samla poäng prio och då sa hon att green card passade mig bäst. De krävde att jag hade anställning och att jag saknar betalningsanmärkningar. Tänkte bära eller brista så ansökte jag. Man skriver inte vilken kreditgräns man önskar utan de sätter dem. Jag fick 90.000 kr. Enkel ansökan.

Ja jag pratade med kundtjänsten och sa att jag inte ville ha årsavgift ej heller var samla poäng prio och då sa hon att green card passade mig bäst. De krävde att jag hade anställning och att jag saknar betalningsanmärkningar. Tänkte bära eller brista så ansökte jag. Man skriver inte vilken kreditgräns man önskar utan de sätter dem. Jag fick 90.000 kr. Enkel ansökan.
Vad hade du för förutsättningar? Årsinkomst, ff, Uc-risk?

Att det dyker upp någon ny just nu är inte så troligt, det går ju snarare åt färre. Flera har stoppat utlåningen.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp