Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
den frågan har ställts många ggr men aldrig sett ett svar.jag undrar jag med.oavsett hur man skriver på google så finns det inga nya lån.sen finns det dom som själva lägger in lån för att man ska söka.och söker man på namnet så finns de inte.utan man måste skriva hela adressen.såklart man inte hittar dom då.så nått mysko är det tycker jag.
nån måste veta här vad man skall söka på för ord.tex ni som vet med er att ni lagt in en tråd om nytt lån i forumet med typ nån som testat,hittat ett nytt lån idag osv.
Ett tips kan vara att i sökningen på google leta längre ned bland sidorna, inte bara de 3-4 första sidorna i sökningen. Ibland poppar det upp något på sidan 10...18.. eller nånstans. Finns en del låneföretag som inte vill ligga överst på googlesökningarna har jag förstått.
jag har skrivit här på forumet tidigare och föreslagit följande länk att söka via: http://www.fi.se/Register/Foretagsregistret/Visa-per-kategori/ där kan man titta men ett personnamn säger ju inte så mycket så det gäller att googla det namn företaget är registrerat på. Det tar tid, jag vet och själv har jag inte den internetuppkoppling som är den bästa.
Att låna hos dom som sänder ut låneansökningar vilka bluffmakare vet många med fast jobb inga skulder inga betalningsanmärkningar som inte får lån av dom går hälre till min bank större möjlighet få lån där
Det bästa är att gå till sin bank och böna och be dom ger sig till slut det gjorde jag och fick ett lån av dom utan problem blev först nekad av anndra låneinrättningar 5 gånger så vänd er till er bank i stället
Du kanske kan få lån hos din bank men det får inte jag och många andra här på forumet vad har du här att göra annat än att håna oss andra som inte har samma möjligheter som dig. Jag betackar mig för dina inlägg, sök dig någon annanstans med dina kommentarer.
Det bästa är att gå till sin bank och böna och be dom ger sig till slut det gjorde jag och fick ett lån av dom utan problem blev först nekad av anndra låneinrättningar 5 gånger så vänd er till er bank i stället
så bra för dig men vilken värld lever du i. du e inte välkommen om du inte ser BRA ut i deras ögon.dom vill inte ha med "dåliga"kunder att göra.
böna o be har inte hjälpt mig.det enda jag fått är oförskämda personer som jobbar på min bank som gjort jag mått ännu sämre efteråt än innan jag gick dit.
har fått lån på flera ställen men inte min bank. vi vänder oss till andra lån än sin egen bank därför att de inte vill ge oss lån.tror de flesta överlag här inne redan gått till sin bank men fått nej,att du fick lån är för att du fortfarande var okej i deras system.