Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Några nya lån??

Finns det nån som vet om det kommit nya lån förutom omdiskuterade
dinfinans.se

nya sms lån

Jag tror inte att det kommer nya eftersom de flesta tar uc även om det inte syns.

Vilka tar UC som inte syns mer än SMSkredit? Vill gärna veta vill inte ha fler UC den närmaste tiden.

Samma här, vilka tar uc utan att vi vet

alex2 jag vill fortfarande veta vilka som tar uc som inte syns

alex2 jag vill fortfarande veta vilka som tar uc som inte syns

Är det inte förviringen kring vad UC står för som spökar? Tänker att alex menar att dom tar en upplysning men det är ju inte av UC dom tar den utan nån annan.

Ok så du tror att han menar Soliditet, Creditsafe eller liknande inte Upplysningscentralen

Ok så du tror att han menar Soliditet, Creditsafe eller liknande inte Upplysningscentralen

Precis, är ju så att dom måste ta upplysning via någan numera men UpplysningsCentralen kostar mycket mer. Så nästan alla tar ju via någon av dom du räknar upp.

Jag skrev just i en annan tråd att det skulle vara bra att veta vilka som förutom SMS-kredit och Euroloan tar en vanlig UC från Upplysningscentralen vet du någon? Vet att Creditstar tog UC första gången jag lånade av dem men inte andra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp