Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förresten, såg någon svts dokumentär om lufttrycksvibrator, någon som provat, är det bra?
När du skriver vibrator så minns jag en man som hade vibrator satt kvar i baken hade fastnat och gick fortfarande haha höll på o dog. Fick opereras bort.
Men det värsta var en man som hade stoppat in en pumpa där bak helt otroligt blev också operation. Blir lite snusk här nu;)

Nu kanske jag blir lite snällare med mitt nya inköp. :mad: (dålig humor, förlåt) :D

Nu kanske jag blir lite snällare med mitt nya inköp. :mad: (dålig humor, förlåt) :D
Tänkte säga nått skämtsamt men som säkert inte är kul. Vi brukar skoja på jobbet om någon är grinig o sur det var länge sen hon fick ligga :D:eek:;)

Tänkte säga nått skämtsamt men som säkert inte är kul. Vi brukar skoja på jobbet om någon är grinig o sur det var länge sen hon fick ligga :D:eek:;)

Ja, det kan stämma i mitt fall. Jag blir sur. Dumpade en kille en gång för att det gått 5 dagar .. efter 4 år ihop. Var så frustrerad och förbannad.

Har raderat mina konton på diverse dejting sajter nu i dagarna. Vet inte vad jag tänkte när jag registrerade mig. Det tar bara värdefull tid och energi från mig att vara i en relation enligt vad min historik har visat som gjort att jag skitit i annat som exempelvis mina studier. Kanske är det ett sätt att söka bekräftelse när man på så många andra sätt känner sig värdelös. Nä depression är inte att leka med.. men kämpar på. Har både tränat, jobbat och pluggat idag i alla fall :)

Ja nu får vi vara snälla mot varandra och ha en god ton❤️ Själv tittar jag på idol:);)
Ingen mår bra av detta. Vi är olika människor och nu börjar det bli riktigt tråkig stämning här:(

Då kan trådstartaren också bidra till detta. Ingen rök utan eld.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp