Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kan alla vara hövliga nu och trevliga mot mig? Så att det blir någon ordning. Bra, då börjar vi om igen efter Mjaus inlägg.
Ja nu får vi vara snälla mot varandra och ha en god ton❤️ Själv tittar jag på idol:);)
Ingen mår bra av detta. Vi är olika människor och nu börjar det bli riktigt tråkig stämning här:(

Hur hanterar du detta? Måste ju vara skitjobbigt.

Försöker undvika folk så gott det går. Först tror jag att människor vill vara min kompis sen kommer sanningen fram genom en massa komplimanger och så får jag berätta för min man att det var en till som raggade och säga upp kontakten/blocka. Till och med tjejer kommer fram "jag är inte lesbisk men du är så snygg, vill du följa med mig hem". Måste bli gammal fort.

Försöker undvika folk så gott det går. Först tror jag att människor vill vara min kompis sen kommer sanningen fram genom en massa komplimanger och så får jag berätta för min man att det var en till som raggade och säga upp kontakten/blocka. Till och med tjejer kommer fram "jag är inte lesbisk men du är så snygg, vill du följa med mig hem". Måste bli gammal fort.

En annan tänker helt annorlunda... är livrädd för att åldras...vill ju kunna få ligga långt upp i åldern, så använder varenda jäkla antirynkkräm som finns på marknaden... ansikte...kropp... whatever :)

En annan tänker helt annorlunda... är livrädd för att åldras...vill ju kunna få ligga långt upp i åldern, så använder varenda jäkla antirynkkräm som finns på marknaden... ansikte...kropp... whatever :)
Har du provat hemorrojdkräm.?
Sägs att det hjälper mot rynkor. - :)

Här med har sån åldersnoja.
Fast nu har jag upptäckt hur dyrt det är att försöka hålla sig ung o snygg haha;)

Ja jag förstår men 72a är väl ingen ålder. Jag kommer ligga när jag är 80 annars är livet inget värt. :D Problemet är väl att folk raggar bara för att och inte på grund av den man är. Kul att vara liggobjekt och inte en människa. Men jag börjar bli gråhårig! Några strån. Skulle vilja att någon raggade för att jag har memorerat 52 sidor ur Dostojevskijs "Anteckningar från ett källarhål" eller för att jag är polyglot och ambidextrous och inte för att jag har långt hår och bröst.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp