Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kan alla släppa Lilaros nu hahah jag behöver lite uppmärksamhet o kärlek, nedstämd :(

Ja jag håller med jag behöver inte uppmärksamheten nu och bryr mig inte så mycket om att folk inte gillar mig. Vad är det? Hade du inte gjort en deal och fått till låg ränta fast skulderna förvisso är höga?

Ja jag håller med jag behöver inte uppmärksamheten nu och bryr mig inte så mycket om att folk inte gillar mig. Vad är det? Hade du inte gjort en deal och fått till låg ränta fast skulderna förvisso är höga?

Jo på 1/9 krediter alla andra sa nej. Men jag mår dåligt över hur samhället och vissa vänner ser på mig efter det här, det ekonomiska är en grej. Jag känner mig som en knäppgök, kanske är det... Får hoppas folk glömmer snabbt.

Jo på 1/10 krediter alla andra sa nej. Men jag mår dåligt över hur samhället och vissa vänner ser på mig efter det här, det ekonomiska är en grej. Jag känner mig som en knäppgök, kanske är det... Får hoppas folk glömmer snabbt.

Okej, ja det suger. Men du har du berättat för vännerna för förut hade du inte gjort det va? Klart vi är knäppgökar vi är människor som inte är perfekta och som har gjort fel men hellre det här än andra fel man kan göra. Var glad över att du har vaknat ur dvalan... du kommer säkert igen. Du är en j_vel på att vara positiv och om du ger upp ger jag upp. Vi kan pusha varandra.
Obs, tänk på hur många här som tycker jag är en knäppgök. Jag skrattar bara för vad kan jag göra åt det? Bara fortsätta vara en stark sate som aldrig viker sig med ett leende på läpparna.

Jo på 1/9 krediter alla andra sa nej. Men jag mår dåligt över hur samhället och vissa vänner ser på mig efter det här, det ekonomiska är en grej. Jag känner mig som en knäppgök, kanske är det... Får hoppas folk glömmer snabbt.

Du måste hålla i din ”ingen kan bryta ner mig” inställning. Du har jättemånga bra grejer i ditt liv, rikt socialt liv t.ex. om du inte stängt in dig nu men jag tycker du ska vara lyckligare än innan skulderna för det är det vi har intakt, våran inställning. Om du känner dig moloken, kolla i spegeln och säg åt dig själv ”I’m gonna win at life”. Spel 2.0 liksom. Nu kommer det riktiga äventyret.

När jag blir skuldfri ska jag köpa en terapisession för att inte bli arg när främlingar är provocerande.

Ja en annan är varken det ena eller andra :D:eek:

Jag skämtöverdriver lite för att det är så sura miner. Jag är en helt normal person. Alla har sina brister och bra stunder. Du är en av mina favvosar som inte dömer såna som mig så hårt fast jag inte alltid är lugn.

Jag tycker att en person som inte längre vill spela eller känner behov att logga in är fri. Man kan nästan inte säga att det någonsin funnits ett problem när det bara var några månader av ens liv. Det är skönt att inse att man är sig själv igen men en starkare, kunnigare och tåligare person med mycket lägre stresströskel som klarar allt man trodde var omöjligt innan utan problem.
Vet att ni inte håller med men jag känner mig helnöjd med min utveckling helt själv utan hjälp, tar aldrig hjälp av något, det är mycket roligare att känna äran.

Fast sicket nonsens. . :confused: ursäkta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp