Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja okej men om jag ändrar jobb så jag får högre inkomst ska jag väl underrätta KF så han får mer utmätt varje månad då vi är gifta? Eller?
Inte du, men han. Eller så väntar ni tills de frågar.

Man får ta i beaktning att det kommer 1-2 miljoner besökare ÅRLIGEN till svenska fotbollsarenorna och ändå sker det inga rån,mord,våldtäkter där. Det sker de facto mer skit (brottslig) på en random krog i något svenskt skitställe alá Kramfors än vad det gör på svenska fotbollsarenor trots det här besöket.
Jag vågar dessutom säga att man är säkrare på en fotbollsarena än på stan i Sverige.
Barnfamiljer känner sig inte säkra på fotbollsmatcher.
Dessutom har du aldrig lika många poliser, civila poliser, ordningsvakter och annan sequrity personal på ett och samma ställe "på stan".

Det hade varit skönt men jag tänkte på det där med sparande, går väl inte om den jagar gift med har utmätning? Kan jag spara?
Lägg sedlarna i en burk och ha dem som buffert och till oförutsedda utgifter.

Jag har slutbetalat 3 krediter i veckan och har nu 3 kvar de tar längre tid, men planerar att ha bort dem fortast möjligt. Påbörjat julklappsverkstaden (det blir hemmagjort för den största delen, sparar pengar och är mer personligt!) och handlat trots feber -men vad gör man om kylen börjar vara tom! Ganska duktig känner jag mig trots allt!

Jag har slutbetalat 3 krediter i veckan och har nu 3 kvar de tar längre tid, men planerar att ha bort dem fortast möjligt. Påbörjat julklappsverkstaden (det blir hemmagjort för den största delen, sparar pengar och är mer personligt!) och handlat trots feber -men vad gör man om kylen börjar vara tom! Ganska duktig känner jag mig trots allt!

Smart! Ska också göra julklappar till familjen som är handgjorda. Har inte tänkt på det. Sitter och virkar halsduk nu. Myrorna brukar ha coola, tjocka garner för en tia ju. ^_^ vad pysslar du med? Jag brukar mest göra smycken, virkade enkla saker + filtar och rita eller måla men borde klara t.ex. dockhusmöbler och tillbehör av lera och diverse kartonger som man målar osv. Vore kul.

Smart! Ska också göra julklappar till familjen som är handgjorda. Har inte tänkt på det. Sitter och virkar halsduk nu. Myrorna brukar ha coola, tjocka garner för en tia ju. ^_^ vad pysslar du med? Jag brukar mest göra smycken, virkade enkla saker + filtar och rita eller måla men borde klara t.ex. dockhusmöbler och tillbehör av lera och diverse kartonger som man målar osv. Vore kul.
Eller stickade tröjor du kan repa upp och återbruka garnet! :) Jag syr, virkar lite och letar inspiration på Youtube, nätet och pintrest, jag gillar att testa nytt!

Tänkte go all in på återbruk och använda tyger och saker jag kan hitta hemma, i naturen, ja helt enkelt försöka hålla materialkostnad på nästintill gratis också

Tänkte go all in på återbruk och använda tyger och saker jag kan hitta hemma, i naturen, ja helt enkelt försöka hålla materialkostnad på nästintill gratis också

Det är skitcoolt, superinspirerande.
Jag har sålt egengjorda mycken och virkade saker på etsy, till Frankrike, USA, Nederländerna, Australien, Nya Zeeland, Kanada, England och Irland men det var inte lönsamt och sålde för lite.

Det är skitcoolt, superinspirerande.
Jag har sålt egengjorda mycken och virkade saker på etsy, till Frankrike, USA, Nederländerna, Australien, Nya Zeeland, Kanada, England och Irland men det var inte lönsamt och sålde för lite.
Häftigt!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp