Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja det är ju sport.
Hur kan folk bli så galna av det.
Hur idrottsintresserad är man då när man vill bråka:(
Hör liksom inte till idrotten
För att inte tala om vad det kostar, alla OV, alla poliser, insatsstyrkan, all förstörelse. Och det är inte bara på själva matchdagen det kostar samhället enorma summor utan även dagarna innan och efter!

Kanske dags att lagstifta om att ALLA kostnader ska läggas på kubbarna ELLER spela fotboll utan publik!

För att inte tala om vad det kostar, alla OV, alla poliser, insatsstyrkan, all förstörelse. Och det är inte bara på själva matchdagen det kostar samhället enorma summor utan även dagarna innan och efter!

Kanske dags att lagstifta om att ALLA kostnader ska läggas på kubbarna ELLER spela fotboll utan publik!
Ja eller hur. Galet idrott o våld hör liksom inte ihop.
Och pengarna kunde användas bättre.
Haft problem här jag bor också när AIK anhängarna kommer hit bara bråk skittråkigt.
Härjar o slåss tror knappt dom ser på matchen alls:(

Haft problem här jag bor också när AIK anhängarna kommer hit bara bråk skittråkigt.
Mycket hat bland supportrarna tyvärr men jag tror att de är goda och rara en och en när man möter de på stan men i grupp kommer det fram så mkt hat och aggressivitet så det är inte klokt!!

Det sägs att AIK supportrarna är värst. Jag vet inte riktigt om det stämmer, känns som att alla bråkar och slåss.

Helt klart.

För övrigt idkade jag inget våld i går. Det var bara en fantasi orsakad av derbyförlust och för mycket sprit. ;)
För många folköl? Eller sprit efter matchen? För det serverades ju ingen starksprit på arenan.

För många folköl? Eller sprit efter matchen? För det serverades ju ingen starksprit på arenan.

Styrketårar på O'Learys före matchen. Folköl på matchen och rusdrycker (gravöl) efteråt. :cool:

Man får ta i beaktning att det kommer 1-2 miljoner besökare ÅRLIGEN till svenska fotbollsarenorna och ändå sker det inga rån,mord,våldtäkter där. Det sker de facto mer skit (brottslig) på en random krog i något svenskt skitställe alá Kramfors än vad det gör på svenska fotbollsarenor trots det här besöket.
Jag vågar dessutom säga att man är säkrare på en fotbollsarena än på stan i Sverige.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp