Har betalat bort 6 lån helt idag![]()
Hur många lån har du totalt?
Spöade två bajjare utanför tvärbanan. Citera inte mig om du är mellanmjölkare!!!
Till årsskiftet sitter du på en buffert på 100 tJo jag styrde upp det där och är ikapp med räkningar nu och ska slutbetala lite grejer.

Fantastiskt, så glad för din skullIdag har jag postat någon DHL grej.
Storhandlat på Coop, storhandlat på Lidl. 5 kr kilot på socker och mjöl = baka pajer med mera och frysa in.
Köpte saker på myrorna och andra second hand butiker man kan sälja dyrare.
Ikväll blir det tacos för att fira att några lån från UC försvinner. Det jag köpt för att tjäna pengar på kommer ge igen det jag förlorar på tacomiddag.
Kunde betala alla saker som var mega-akut... känner hopp för första gången på länge.
Du är en riktig kämpe och inspiration!Jag hamnade mitt i storbråket på Arenavägen mellan de danska poliserna och bråkstakarna och poliserna på hästar. Folk fr Tolv sprang i panik och gömde sig i P-huset.Spöade två bajjare utanför tvärbanan. Citera inte mig om du är mellanmjölkare!!!
Ja det är ju sport.Jag hamnade mitt i storbråket på Arenavägen mellan de danska poliserna och bråkstakarna och poliserna på hästar. Folk fr Tolv sprang i panik och gömde sig i P-huset.
Hatar fotbollsbråk!!!!

Idrott o våld tycker jag knappast hör ihopSpöade två bajjare utanför tvärbanan. Citera inte mig om du är mellanmjölkare!!!