Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sitter här och äter toast med rökt skinka och med ruccola till ,så jävla gott.
Har rådjurstek i ugn på G ,dagens rätt och matlåda till gubben.Life is God.:)

Fan också har smält i mig mer toast,blir fett som fan.Skit samman är lycklig just nu ,vet att nästa månad kommer att bli tufft med alla lånen och betalningar.
Får leva nu :):):), NI Också ,ja....jaaa...;)

I am here! Ska rädda er.
Dag 15.

Idag har jag dealat till mig saker.
Sparade in lite över 300 kr för att jag lyckades få hämta grejer från stående försäljning vid ett senare tillfälle och slippa att hyra dras. Ca 600 kr på väg till kontot.
Fick 8 försäkringar för att jag samlade på samma ställe för bara 695 kr /månad = 86,8 kr i genomsnitt per försäkring.

Ska sätta mig och äta fläskytterfilé för 39,90 kr kilot, egenplockade kantareller, pommes och bea, sen ta tag i plugg.
Bilen pajade direkt, en av rutorna bara föll ner i dörren när jag skulle stänga dörren så jag satt på icaparkeringen och fattade ingenting. Hoppas det går att laga. Hahaha.

Lämnat in gamla skivor jag inte lyssnar på längre och även mer kurslitteratur idag. De trodde att jag kunde få sålt en hel del. Är i akutbehov av pengar men har utmätning pga en CSN skuld som gått vidare. Är körd med andra ord att få pengar på annat håll någonsin.

I am here! Ska rädda er.
Dag 15.

Sparade in lite över 300 kr för att jag lyckades få hämta grejer från stående försäljning vid ett senare tillfälle och slippa att hyra dras. Ca 600 kr på väg till kontot.
Fick 8 försäkringar för att jag samlade på samma ställe för bara 695 kr /månad = 86,8 kr i genomsnitt per försäkring.

Ska sätta mig och äta fläskytterfilé för 39,90 kr kilot, egenplockade kantareller, pommes och bea, sen ta tag i plugg.
Bilen pajade direkt, en av rutorna bara föll ner i dörren när jag skulle stänga dörren så jag satt på icaparkeringen och fattade ingenting. Hoppas det går att laga. Hahaha.
Haha, förlåt men jag ser dig framför mig.
Reklamera den.

I am here! Ska rädda er.
Dag 15.

Har råkat ut för rutorna fallit ner i dörren på 2 bilar faktiskt.. Det går å laga såklart..jag beställde via bildelsbasen å gjorde allt själv blev någon hundring å timmars pillande. Har för mig bilfirmorna tar runt tusenlappen för det felet.

Du måste bort med inredningen för drabbad dörr. Väl där är det fönsterhissen med vajer som ska åtgärdas. Skodan var poppnitad vilket sög..passaten skruvad vilket underlättade. Om du har tur så har rutan bara "halkat ur" dom 2 plast sakerna som håller den i läge

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp