Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Måste bara föra in en fortsättning på bra idag:
Handlade blandfärs till köttbullar och annat, 165 kr för 5,5 kg :D Har redan fryst in.
Fick också 88 blöjor för 10 öre styck istället för 1,30 kr styck eller så. 9 kr för ett paket. Roligt när man kollar lite extra och maxar.
Nu kommer man sova gott.
Hur lyckades du med detta? var detta i en butik?

jag har upptäckt att jag kan höja mitt bolån med ytterligare 350.000 ska göra det efter oktober uppdateringen då min UC kommer se riktigt fin ut

Hur lyckades du med detta? var detta i en butik?

jag har upptäckt att jag kan höja mitt bolån med ytterligare 350.000 ska göra det efter oktober uppdateringen då min UC kommer se riktigt fin ut

Men gud så skönt. Då blir det andra bullar för dig framöver!
Jo, det var om man handlade för en viss summa och jag ville inte handla bara för att men nu behövde jag mycket grejer.

Min uppsats som ger mig lite csn i höst och examen är 50+ sidor lång nu och jag har kollat igenom och är säker på 31 sidor... Vill bara avlida. Jag är för dum. :mad: Min hjärna säger NEEEEEEEJ. Småpillar här och var och blir aldrig klar.
Försöker se ljuset i tunneln. Det känns tråkigt att sitta i timmar och ändra saker som knappt syns.

I helgen har jag jobbat extra totalt 22 timmar, 17 timmar på lördagen och 5 timmar på söndagen. Nu på fredag får jag ca 4 300 kr fr mitt ena extrajobb och allt kommer gå till ett busskort och resten avbetalningsplaner. NÄR kan jag börja behålla pengarna, spara dem och bara ha dem!!!! kanske om 1 år kan jag i alla fall börja spara en liten del. Jag tillåter mig inte att tänka på hur tråkigt det är att jobba extra för att betala på skulder för då är så deprimerande. Jag tänker istället att hur bra det är att jag har möjligheten (och hälsan) att jobba extra så att jag kan betala på mina skulder.

Glömde säga att jag startade ett fondsparande till tonåringen, 300 kr varje månad i tre olika fonder. Inte så mkt men bättre än inget alls.

Glömde säga att jag startade ett fondsparande till tonåringen, 300 kr varje månad i tre olika fonder. Inte så mkt men bättre än inget alls.

Aktiv! Både jobbet och fonderna... så himla bra. Avis. :)

Aktiv! Både jobbet och fonderna... så himla bra. Avis. :)
Jag är avis på dig... du har oändligt med energi!! Igår gick jag och la mig 20.07! Sovit 11 timmar! Var helt slut efter helgens långa pass.

Jag har en snabb fråga som kanske ej har något med detta och göra
Vill ändå ge alla Creed för att de kämpar genom detta och hoppas på att allt flera kommer på fötterna , helt ärligt
Jag behöver bara ställa en snabb fråga om någon snäll själ kan besvara det så uppskattas det

Jag har ett kreditkort som jag fått 30 000 och enligt resurs bank kreditkort när man loggar in
så kan man betala faktura med dessa pengarna

Jag behöver däremot betala till ett bankgiro som är kopplat till mig och därmed vill jag veta vilken hemsida som erbjuder en
inloggning där man kan överföra pengar till ett '' bankgiro'' som jag sedan kan ta ut pengarna på
är nämligen i behov och kan ej vänta 14 dagar på kortet :/

Vet du något?

Jag är avis på dig... du har oändligt med energi!! Igår gick jag och la mig 20.07! Sovit 11 timmar! Var helt slut efter helgens långa pass.

Förstår att du var slut .. 17 timmar +_+ +5 oh lordie

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp