Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Känns som att jag sänker kvalitén på min tråd men det är så ensamt på sjukan. :oops:

Tryck igång larmet. Inte ofta på sjukhus men lärde mig på ett sjukhus att om grön knapp trycks in innan röda så blir det ett otroligt pådrag. (Var någon personal som glömt tryckt på knapp att hen lämnade rummet, så när patient ville ha sin matbricka eller nåt och tryckte på sin röda knapp, med den gröna aktiverad än, så uppfattades det som att personalen larmade om akut hjälp.
Kom närmare 10 personer springandes och min vän/patient ba "vill gärna ha kvällsmacka nu":D
Det var några år sedan, så knapparna kanske inte finns kvar så nu..

Jag väger 58 med degmage nyförlöst förra månaden jag är också en liten skit.

Cheers för att behöva pall för att nå till något överhuvudtaget xD. Värdelöst att stå i en bar och servera vilket jag ofta gör. Allt är anpassat för storväxta karlar. Och nej du sänker inte kvaliteten på tråden för min del inspirerat du många gånger:)

Tryck igång larmet. Inte ofta på sjukhus men lärde mig på ett sjukhus att om grön knapp trycks in innan röda så blir det ett otroligt pådrag. (Var någon personal som glömt tryckt på knapp att hen lämnade rummet, så när patient ville ha sin matbricka eller nåt och tryckte på sin röda knapp, med den gröna aktiverad än, så uppfattades det som att personalen larmade om akut hjälp.
Kom närmare 10 personer springandes och min vän/patient ba "vill gärna ha kvällsmacka nu":D
Det var några år sedan, så knapparna kanske inte finns kvar så nu..

Jag försöker leecha på sjukmaten som är två dagar gammal, den slängs, personalen får inte äta den och inte barnen heller på avdelningen. Så vissa är schyssta och ger mig, är så onödigt att slänga portionsförpackad god mat, biffar, köttbullar och fisk m.m.
Ja, har råkat tryckt två gånger en gång när jag ville ha kaffe, det blev lite dålig stämning.

Dag 9 spelfri.
Är hemma igen. Ingenting sålt idag men jag ska lägga på ett kol.
Gjorde en liten plan för skulderna igår,
Behålla stora lånen om det går och se till att vara anmärkningsfri om det går.
Det hade varit skönt att klara. Allt hänger på försäljningar och det går lite trögt.

Har 1266 kr på mitt konto just nu, resten har min man. Jag har haft pengar hela tiden sen jag slutade spela men inte rört något. Förut gick allt till spel, kul med framsteg.
I mitten av december går jag förbi mitt tidigare spelfria rekord.

Senast ändrad:
Säljes bajsbrun barnoverall av lagom storlek. Meriterad från vintersäsongen 18/19 på vargavrålets förskola. Vilat i förråd sedan april. 7 spänn.
Den blir garanterat såld, det finns gott om ungar som skiter ner sig ofta och föräldrar som tycker att det är praktiskt med en overall i samma nyans som bajset.

Dag 10.
Tänkte göra en massa bra idag men jag visste att mannen hade minst 1100 kr när jag skulle gå och lägga mig och nu hade han 589 kr och jag blir så misstänksam. Visst, mobilräkningen kanske drogs sent men varför vill han inte visa sina överföringar när jag ber två gånger att få titta när han är inloggad på banken? Jag är jätteärlig och säger alltid om jag gjort något fel. Men han kan liksom dölja saker tror jag. En gång för flera år sen hittade jag en snus i toaletten och gick och frågade om han snusar och då sade han nej, varpå jag sa vad jag hittat och då kröp det fram.
Tappar lusten att hålla på med tradera och loppis och allt men jag måste för att få mer mat och bensinpengar innan pengar den här månaden. Får väl skita i det fast jag är arg inuti.
Jag tror inte att han spelar men om han spelat för några hundringar i förmiddags när jag sov vill jag veta sanningen bara. Jag tar så illa upp när någon ljuger.
Vem döljer sina överföringar? För sin fru, om man inte har något att dölja. Sen hör jag på hans röst att den låter konstig när han säger ”varför vill du se det? Jag har ju sagt vad som dragits”. Nervös liksom. Men jag vill inte riva upp himmel och helvete för en sån grej men kanske ska försöka hålla ordentlig koll på vad han har för pengar och hela tiden säga att jag har viktiga räkningar så jag får över pengarna. Han är jättesnäll men han vill inte erkänna om han gjort fel till skillnad från mig. Ska köra silent treatment lite utan att vara sur men jag måste fokusera på att dra in pengar.

Fick jättebra besked av Bank Norwegian idag. Det skulle sägas upp och hela skickas 16 september.
Ordnades så han fick 2 betalftia månader tidigare så det förlängs och kan betala 14k för att komma ifatt.
Så från lycka till tillitsproblem. Jag blev sur för att jag hade räknat med den tusenlappen han hade till räkningar och nu blir det bara lite matpengar.
Han försöker kompensera genom att servera mig kaffe men jag tycker det känns himla konstigt att nästan 600 kr försvinner när jag vilar några timmar fast vi inte handlat något.
Jag gillar verkligen inte människor men han är den jag litar på mest för han är aldrig elak, önskar bara att jag fick se hans överföringar så att det känns lugnt. Då kan jag säga ”inget mer sånt” om det var worst case scenario. Blir inte arg, vill att den jag lever med är totalärlig.

Edit: jag lär aldrig få veta, en gång när det var en sexnovell uppe på hans telefon var förklaringen att min 3-åriga son måste ha klickat upp den. Så jäkla pryd och privat person, haha. Erkänn bara liksom!! Alla fattar ändå.

Men gumman, som att du inte har nog och nu en sådan sak att gå och må dåligt över vilket jag förstår hellt och hållet om du gör! Klart man blir misstänksam!
Det är inte så att du fyller år snart och han vill överraska dig med ngt och därför inte vill visa överföringen?

Hahahha vem läser sexnoveller på mobilen 2019 :D

Ja;)
Hur är det med dessa tidningar nu för tiden? När jag var ”Ung” fanns typ FiB Aktuellt och vad mer dom hette;)
Ganska oskyldiga säkert med dagens mått mätt:D
Finns såna tidningar ens kvar ;)
Tillhör väl inte låneforum o tråden direkt men kom det när sexnovellen på mobilen kom upp;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp