Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur fn får du saker sålda? Mina annonser står orörda trots typ gratis saker.

Du måste ta fram din inre säljare/poet, Typ:

”Brödrost med en skinande finish som rostar så perfekt gyllenbruna bröd att marmeladen tycks överflödig. Den är så stilfull att den fungerar som dekoration om du inte har brödet.”

Sålt fyra kursböcker denna vecka för 900 spänn. Ska lämna in mer kursböcker nu i veckan när jag suddat ut alla blyertssträck. Har sprungit milen idag också, jag ska ner till 55 pannor igen och sedan blir det fokus på att bygga muskler. Allt rullar inte på men små steg i rätt riktning i alla fall :)

Jag förmodar att du tillhör honsläktet?

Du måste ta fram din inre säljare/poet, Typ:

”Brödrost med en skinande finish som rostar så perfekt gyllenbruna bröd att marmeladen tycks överflödig. Den är så stilfull att den fungerar som dekoration om du inte har brödet.”

Han ger bort dom nästan gratis skrev han... Ska han trixa fram den typen av beskrivningar blir det en förlustaffär...

Han ger bort dom nästan gratis skrev han... Ska han trixa fram den typen av beskrivningar blir det en förlustaffär...

Jag har inget bra tips... mitt ärliga svar är att All försäljning är skittrög på sommaren, har gått back något otroligt på att ha igång loppis, tradera har gått skitdåligt. Våren och vintern har gett mycket mer när folk sitter inlåsta.

Säljes bajsbrun barnoverall av lagom storlek. Meriterad från vintersäsongen 18/19 på vargavrålets förskola. Vilat i förråd sedan april. 7 spänn.

Jag vill sälja min man!! Han fattade inte att han skulle ta posten idag. :mad::D

Yes en i mindre format :) Alltid varit träningsintresserad men har dragits med både fysiska och psykiska åkommor känns som att man börjar hitta balansen mer och mer.

Jag väger 58 med degmage nyförlöst förra månaden jag är också en liten skit.

Känns som att jag sänker kvalitén på min tråd men det är så ensamt på sjukan. :oops:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp