Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det kommer gå bra ikväll, skönt att träffa andra i samma sits och se att du är långt ifrån ensam ❤️
Ja det tror jag oxå, jobbigt att komma dit men nog väldigt skönt när man varit där. Tack❤️

Idag ska jag lägga ut en massa saker på loppis och handla på Ikea.
Livet leker. ^_^
Fick avbetalningsplan på något jag var rädd skulle betalas nu, har på mig till 30 augusti för första delbetalningen. Intrum är skönt när man kan lägga upp en plan själv.
Har pengar till allt som är viktigt och det är helt underbart.
Okej, behöver få ihop lite till mitten av månaden men har dyra saker att sälja.
Trevlig dag alla!

Något bra idag: fött en bebis! En timme och 30 minuter från att vakna med värkar. 4 minuter krystning och drog ut bebisen själv. :) Hur skönt som helst.

Bilagor

• E943924B-F7A3-43ED-8EA5-8A2BDCBAB44A.jpeg
    E943924B-F7A3-43ED-8EA5-8A2BDCBAB44A.jpeg
    1.4 MB · Visningar: 30
Ringde efter en ambulans åt en herre som var nästan okontaktbar, var på promenad i en närliggande park och såg en som verkade ha fallit ihop på platsen, ett par andra framför mig gick bara förbi vilket inte kändes så hyggligt gjort. Tog knappt 10 minuter så dök ambulansen upp och jag kunde promenera vidare.

Stort grattis Lilaros!

Något bra idag: fött en bebis! En timme och 30 minuter från att vakna med värkar. 4 minuter krystning och drog ut bebisen själv. :) Hur skönt som helst.
Men oj... ni skulle inte hinna i tid till sjukhuset alltså? Modigt gjort att dra ut bebisen själv! Stort grattis :) Lycka till :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp