Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har tränat och packat för flytt. Så taggad på en ny start med nytt jobb! Kommer ha ett fast jobb och två extra vid sidan av för att få in några tusenlappar i månaden. Så taggad på att bli skuldfri och att jobba med något jag trivs med (ska samtidigt gå tvåårig utbildning för att nischa mig och få jobb enklare) :)

Har tränat och packat för flytt. Så taggad på en ny start med nytt jobb! Kommer ha ett fast jobb och två extra vid sidan av för att få in några tusenlappar i månaden. Så taggad på att bli skuldfri och att jobba med något jag trivs med (ska samtidigt gå tvåårig utbildning för att nischa mig och få jobb enklare) :)

Najs :)

En vecka i sjukhussäng, snyft :(

Bilagor

• 286A4D4E-D85E-4D54-BBF1-82F6F1AD9D17.jpeg
    286A4D4E-D85E-4D54-BBF1-82F6F1AD9D17.jpeg
    1.7 MB · Visningar: 40

Snyggt jobbat! Så förändrar man en destruktiv tillvaro. Tar tag i saker och satsar på utbildning,jobb och sin hälsa!

Inte idag men imorgon kommer jag att göra en superbra sak... kommer att jobba på mitt extrajobb från 8.30 på morgonen till 00.00 vid midnatt... för det kommer jag att få in ca 2000 kr som kommer gå till räkningar! Fast rent psykiskt känns det bättre om jag tänker att pengarna kommer att gå till semestern:confused:

Idag har jag tvättat två tvättar, samlat en kartong med kläder som ska säljas och samlat en kartong med random saker att sälja. Städat i huset, flyttat möbler. Betalat två brådskande räkningar som var väldigt viktiga.

På pengafronten är det väldigt dött just nu på grund av att jag måste sälja mycket och det ligger så mycket jobb i det. Känner mig lite förbannad inombords, hatar att vänta och ljusningen är väl i april nästa år.
Har ingenting hos inkasso eller kronofogden men går back mycket varje månad och klarar mig genom att sälja saker men sakerna kommer ju ta slut.
Skitdag. :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp