- Meddelanden
- 891
- Mottagna reaktioner
- 551
- Poäng
- 577
Du bara glassar dulåter underbart

Man gör så gott man kanDu bara glassar dulåter underbart

Man gör så gott man kanMan gör så gott man kan
![]()
Lider med digJa, själv sitter jag och våndas inför att jag måste få ut saker till försäljning.
, jag bodde på Tradera. Allt för att undkomma KF för några år sen. För min del föll allt ändå, min ena tvillinglillebror omkom och jag orkade inte kämpa mer, släppte allt. Var helt paralyserad av sorg då jag även miste min pappa några år tidigare i en sån jävla onödig död. Men det har ju ordnat sig okej, löneutmätning och nu skusan i två år i okt. Jag ser hur du kämpar och jag älskar ditt driv!! Du försöker verkligen, och jag är övertygad om att det kommer gå bra för dig i en slutände ❤️Lider med digHar också varit där, sålt allt jag bara kunnat, tom arvegods, mina dop och stundentpresenter (guld)
, jag bodde på Tradera. Allt för att undkomma KF för några år sen. För min del föll allt ändå, min ena lillebror omkom och jag orkade inte kämpa mer, släppte allt. Var helt paralyserad av sorg då jag även miste min pappa några år tidigare i en sån jävla onödig död. Men det har ju ordnat sig okej, löneutmätning och nu skusan i två år i okt. Jag ser hur du kämpar och jag älskar ditt driv!! Du försöker verkligen, och jag är övertygad om att det kommer gå bra för dig i en slutände ❤️
som inte går att ersätta från släktgårdar och konfirmationspresent och så och så går det utför ändå med för höga räntor m.m.
. Men det var skönt att du fick skuldsanering och kommit så långt med den. Tack för dina snälla ord, har gått igenom ett helvete känns det som fast det gått så kort tid. Självhat, hopp och förtvivlan varvat tills verkligheten känns suddigare och sämre än drömmarna när man sover.❤️❤️❤️Du fixar det, jag vet vad du går igenom och jag hejjar på dig enormt! All styrka! ❤️Jo... Tack. ❤️ Var tvungen att gråta en tår. Jag har också sålt några saker jag ångratsom inte går att ersätta från släktgårdar och konfirmationspresent och så och så går det utför ändå med för höga räntor m.m.
Så himla hemskt att förlora familjemedlemmar, blir helt svettig av bara tanken fast jag ofta tänker att det är jobbiga människor from time to time, föräldrar och syskon. Men det var skönt att du fick skuldsanering och kommit så långt med den. Tack för dina snälla ord, har gått igenom ett helvete känns det som fast det gått så kort tid. Självhat, hopp och förtvivlan varvat tills verkligheten känns suddigare och sämre än drömmarna när man sover.
Mardrömmen börjar när man vaknar på morgonen och man vill bara somna om.
Nej fy, ska vända det här ett tappert steg i taget. Vill inte dö och skämmas över mig själv, det är en sak jag är säker på.
En fråga Lilaros. Bor du avigt till eller liknande eller finns det någon annan anledning du väljer tradera före kostnadsfria alternativ som tex via Facebook?
Idag tänkte jag åka ner till pantbanken har en del smycken i guld o klocka.Jag säljer på Facebook. Blocket, tradera och loppis, etsy och eBay.
Jag förstår inte hur man kan vilja bo i stan, har provat båda under åren och har bott i Sveriges större städer men är också uppväxt där det är 3 km mellan gårdarna och ingen asfalt på vägar osv. Så jag lever drömmen för min del men folk jag jobbar med fattar inte det och säger ”du måste flytta närmre, sådär kan du ju inte ha det!” Fast jag är skitnöjd i skogen och man får ett hus 5 miljoner billigare och slipper ett bråkigt område.
Idag tänkte jag åka ner till pantbanken har en del smycken i guld o klocka.
Får se om man får nått för det!
Kanske kan beta av någon mer skuld