Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tänker inte ange namn och ställa personer mot varandra. Jag står upp för ett forum där ingen behöver bli attackerad, provocerad eller triggad. För mycket begärt tydligen.

Jag lämnade inte tråden på grund av det, utan på grund av exakt samma sak som sker nu, att man inte får ifrågasätta något eller någon. Man ska svälja allt med hull och och hår och acceptera ohyfs och provokationer. Tack men nej tack. Ni är fria att göra det och det kan vi vara överens om.
Jag har blivit både hackad på många gånger här o provocerad. Ingen har sagt eller lyft ett finger då:( men det har tydligen varit okej

Ja jag kan stå upp för andra precis som jag respekterar andra. Men ingen ska vara elak eller dum. Vett o etikett absolut. Men vi säger om någon har en diagnos ska vi då bråka med den personen. Nu vet jag inget om det men om har vi rätt att döma ut.
Vissa kommentarer här har varit fruktansvärda o enbart för att trycka ner en person ingen känner alls. Man går på en text nån skriver och tror man känner människan och efter detta dömer ut totalt. Är någon sjuk nu säger jag inte att Lilaros är det men om nån är det. Är det rätt sätt att gå? Tror någon annan än vi behöver hjälpa då speciellt eftersom det inte är så trevligt skriver här.
Jag vet att hon blir arg o skrivet elakt ibland men det är efter att någon annan skrivit elaka saker.

Det sistnämnda stämmer inte riktigt. Ingen har dömt någon eller tryckt ner någon vad jag kan se men visa mig gärna det, ser endast att man påtalat olämpligheten i vissa inlägg och bemött sakligt. Och oavsett diagnos så mår många i detta forum mycket dåligt och är därför lättriggade. Det om något borde vara en garanti för en frizon.

Jag har blivit både hackad på många gånger här o provocerad. Ingen har sagt eller lyft ett finger då:( men det har tydligen varit okej

Jag har inte varit inne på länge och vet inte vad som pågått. Denna gång reagerade jag för att flertalet personer påtalat olämpliga inlägg utan gehör och blir bemötta av en försvarsarme istället.

Det sistnämnda stämmer inte riktigt. Ingen har dömt någon eller tryckt ner någon vad jag kan se men visa mig gärna det, ser endast att man påtalat olämpligheten i vissa inlägg och bemött sakligt. Och oavsett diagnos så mår många i detta forum mycket dåligt och är därför lättriggade. Det om något borde vara en garanti för en frizon.
Ja det är många som mår dåligt här på grund av ekonomi bla. Och vi gör det inte bättre med att hålla på så här.

Ja det är många som mår dåligt här på grund av ekonomi bla. Och vi gör det inte bättre med att hålla på så här.

Verkligen inte, håller med! Men det blir inte heller bättre av att människor mår sämre av att besöka detta forum.

Jag har inte varit inne på länge och vet inte vad som pågått. Denna gång reagerade jag för att flertalet personer påtalat olämpliga inlägg utan gehör och blir bemötta av en försvarsarme istället.
Nej det har du nog inte sett men jag vet.
Ibland har man haft lust att lämna forumet.

Nej det har du nog inte sett men jag vet.
Ibland har man haft lust att lämna forumet.

Jag förstår dig och kan av egen erfarenhet säga att forumet både räddat mig i mörka stunder men också fått mig att sämre i andra pga klimatet som tillåts. En paus är bra ibland.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp