Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tack ❤️ och jag ber inte om ursäkt. Jag står för att jag tycker det är helt sjukt att göra så. missbrukare som försöker sluta har ju "vänner" som bjuder dom på knark så vad kan jag begära av främlingar egentligen

Kanske inte så mycket, vad vet jag, men det betyder inte att man i ett forum som detta ska få ha en frizon och det ska vi kämpa för!
Det finns många här som bryr sig på riktigt så fortsätt söka stöd hos de och skriv av dig när det krisar och ångesten är stark.

Herregud va det drog igång.

Min önskan var att slippa bli triggad till spel när jag är inne på detta forum. Men uppenbarligen kan man inte begära det. Jag blev så frustrerad och ja inlägget tog mig till en ännu mörkare plats just pga att jag inte kunde hålla mig. Pga just inlägget denna gång. Men jag vet, det är jag själv som ansvarar för det, vad jag än läser på ett forum MEN jag skulle aldrig sitta i ett forum fullt av spelmissbrukare och briljera om spelvinster. Men det handlar ju mer om hänsyn kan jag tycka och sånt måste ju komma inifrån

Jag får väl helt enkelt skita i och läsa vad endel skriver härinne

Usch då! ❤️ Jag förstår dig så väl! Sånt borde inte skrivas här och inte på det sättet det skrevs heller. Skrytsamt och nonchalant. Som terry skriver ovanför mig så är det säkert inte sant. Men jag förstår dig. I ett forum för spelmissbrukare jag vad med i innan där fick man aldrig skriva ut summor, det var nog smart.

Usch då! ❤️ Jag förstår dig så väl! Sånt borde inte skrivas här och inte på det sättet det skrevs heller. Skrytsamt och nonchalant. Som terry skriver ovanför mig så är det säkert inte sant. Men jag förstår dig. I ett forum för spelmissbrukare jag vad med i innan där fick man aldrig skriva ut summor, det var nog smart.
Ja jag tänker att det handlar om tanke om andra. Vi är ju trots allt många som kämpar med det. Därför blev jag väldigt provocerad när personen i princip säger att det bara är svaga personer som är som jag och många andra härinne. Och "varför söker ni inte bara hjälp" ingen härinne har någon aning om hur andra härinne kämpar och är starka, eller för den delen ser ut eller har innanför pannan så att häva ur sig en sån sak är helt ...ja ...har inga ord

Och jag har läst tråden just pga att bli peppad att fixa mitt liv i små steg i taget. " Något bra jag gjort idag" därför är det denna jag brukar läsa. Men jag har verkligen helt ändrat syn nu

Om det nu är till någon tröst så vågar jag svära på heder och samvete att det inte är sant :)

Jag kan skriva att jag vunnit 500 miljoner på euro-jackpot men det behöver inte vara sant för det :)
På tal om dem så ringer dem mig hela tiden och tjatar om att jag är utvald och kan vinna 100 miljoner. Är misstänksam och tror att de försök få mig att säga ”ja” på någon fråga. Har bara tackat och sagt att det inte är något för mig. Känner mig glad över att jag inte spelar, aldrig har spelat och inte kommer att spela.

Ja jag tänker att det handlar om tanke om andra. Vi är ju trots allt många som kämpar med det. Därför blev jag väldigt provocerad när personen i princip säger att det bara är svaga personer som är som jag och många andra härinne. Och "varför söker ni inte bara hjälp" ingen härinne har någon aning om hur andra härinne kämpar och är starka, eller för den delen ser ut eller har innanför pannan så att häva ur sig en sån sak är helt ...ja ...har inga ord

Och jag har läst tråden just pga att bli peppad att fixa mitt liv i små steg i taget. " Något bra jag gjort idag" därför är det denna jag brukar läsa. Men jag har verkligen helt ändrat syn nu

Jag tror inte att hon har någon tanke om andra, och som hon skrev till en annan att detta är hennes tråd. Jag vet inte hur man ska tackla henne. Och det är svårt att inte bli provocerad , men det är väl hennes syfte. Så det lyckades hon med iallafall!

Jag vet vilket inlägg du menar hon skrev om svaghet, men jag tolkade det som att man hade svag vilja om man tog hjälp. Men jag vet inte. Klart man ska ta hjälp det skrev jag om innan med.
Behöver du prata av dig så får du gärna skicka pm:)

Att säga att man har svag vilja om man inte kan sluta med sitt missbruk är att provocera om något.
Ett missbruk är starkare än allt förnuft.

Herregud va det drog igång.

Min önskan var att slippa bli triggad till spel när jag är inne på detta forum. Men uppenbarligen kan man inte begära det. Jag blev så frustrerad och ja inlägget tog mig till en ännu mörkare plats just pga att jag inte kunde hålla mig. Pga just inlägget denna gång. Men jag vet, det är jag själv som ansvarar för det, vad jag än läser på ett forum MEN jag skulle aldrig sitta i ett forum fullt av spelmissbrukare och briljera om spelvinster. Men det handlar ju mer om hänsyn kan jag tycka och sånt måste ju komma inifrån

Jag får väl helt enkelt skita i och läsa vad endel skriver härinne
Nej och det är väl inte många som briljerar om spelvinster direkt nån enstaka procent. Dom flesta skriver tvärtom att spelen är eller varit ett problem och att man därför hamnat i skiten.
Och såna inlägg tas väl bort borde dom göra. Forumet ska inte uppmuntra till spel

Nej och det är väl inte många som briljerar om spelvinster direkt nån enstaka procent. Dom flesta skriver tvärtom att spelen är eller varit ett problem och att man därför hamnat i skiten.
Och såna inlägg tas väl bort borde dom göra. Forumet ska inte uppmuntra till spel
Nej det har inte tagits bort och det var det som min reaktion kom ifrån. Det var det som personen du försvarar skrev. Läste du det?

Nej det har inte tagits bort och det var det som min reaktion kom ifrån. Det var det som personen du försvarar skrev. Läste du det?
Försvarar :( vi kan tycka vad vi vill men omlämpliga inlägg kan väl inte jag rå för direkt. Varför måste man hacka på folk hela tiden försvarar ingen alls.
Herregud vad är det för rent av skitsnack från dig :(
Har väl scrollat förbi då Inge mer med det. Gör det du med hädanefter

På tal om dem så ringer dem mig hela tiden och tjatar om att jag är utvald och kan vinna 100 miljoner. Är misstänksam och tror att de försök få mig att säga ”ja” på någon fråga. Har bara tackat och sagt att det inte är något för mig. Känner mig glad över att jag inte spelar, aldrig har spelat och inte kommer att spela.

Du borde tackat "ja" nu kommer lilaros plocka den visnten istället.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp