- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Vet hur mycket du kämpat och pusslat tigerkatten så jag hoppas du löser det![]()
Tack! Hur går det för dig?
Vet hur mycket du kämpat och pusslat tigerkatten så jag hoppas du löser det![]()
Försöker för fullt hålla tillbaka det men självhatet är så svår att hantera. Försöker tänka framåt och vet att det kan bli bättre. Har som sagt bra inkomst och stora möjligheter att klara detta om inga större oförutsedda händelser sker som nu hänt.
Skuldfri denna månad, sååå fantastiskt märklig känslaTack! Hur går det för dig?

Skuldfri denna månad, sååå fantastiskt märklig känsla![]()
Jobbat röven av mig, haha! Det har vatt jobbigt men värt allt, nu börjar ett nytt livWow! Grattis! Hur klarade du det?

Kanske du skulle förlänga planen med bara lite, låt säga 2 månader på ett av lånen, gärna ett med låg ränta. Då skulle du kunna få lite över varje månad till oförutsedda utgifter(sätt in dem på ett separat konto) och om det är så att du inte har använt de pengarna om 2 år så kan du slutbetala i förtid.
Det låter inte som om du har löneutmätning i alla fall, det är bra.
Jobbat röven av mig, haha! Det har vatt jobbigt men värt allt, nu börjar ett nytt liv![]()
Har betalt strax över 300.000 sen mars -17Härligt och grymt! Hur stora skulder hade du?

Har betalt strax över 300.000 sen mars -17![]()