Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som vet vilka som skickar skulden vidare till COEO Inkasso?

Någon här inne som vet vilka som skickar skulden vidare till COEO Inkasso? Jag vet att Klarna gör det men någon som vet om någon fler?
Det är skumt för idag kom ett sms från dem att jag skulle ringa dem ang inkassoskuld, men har inte fått något brev. Jag har inte Kivra så det borde ju komma ett inkassokrav på posten? Eller någon som vet om de endast använder sms för inkasserade? Någon som har haft erfarenhet hur dessa går till väga?

Någon här inne som vet vilka som skickar skulden vidare till COEO Inkasso? Jag vet att Klarna gör det men någon som vet om någon fler?
Det är skumt för idag kom ett sms från dem att jag skulle ringa dem ang inkassoskuld, men har inte fått något brev. Jag har inte Kivra så det borde ju komma ett inkassokrav på posten? Eller någon som vet om de endast använder sms för inkasserade? Någon som har haft erfarenhet hur dessa går till väga?
Jag har också fått ett SMS. Har du fått någon klarhet i det?

Tror många bluffsms kommer som säger sig vara coeo inkasso. Bästa är väll att inte logga in via någon länk utan att logga in direkt på deras site och kolla med dom, dom har livechatt tror jag om du inte vill ringa

Jag har också fått ett SMS. Har du fått någon klarhet i det?
Jag mailade och frågade om de kunde skicka ett papperskrav via post då jag inte är digital men fick ett automatiserat svar att pga banksekretess så lämnar vi inga uppgifter via mail...Men det hade jag inte begärt heller. Än har inget brev dykt upp via posten. Ska skriva en begäran per brev i morgon och posta så får vi se om de svarar.
Det är ju olustigt att meddelandet kommer via sms och sen inget mer. Är rädd att nästa gång de kräver så kommer det från Kronofogden. Jag känner inte heller att något är på väg till inkasso.
Har du fått rätsida på smset?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp