Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som vet om nätlån bevilar avbetalningsplan??

Har en skuld hos nätlån.se/catalunia capital AB på 2700kr. Och nu har jag fått en påminelse räkning som ska va betald inom en vecka. Har inte alls någon möjlighet att betala detta på en gång. Har maiöat dom idag o frågat om jag får betala en liten summa nu och resten i slutet av nästa månad men dom har inte svarat än. Någon som vet om man kan få avbetalningsplan hos dom?? är dom lätta o ha o göra med?:(

Har en skuld hos nätlån.se/catalunia capital AB på 2700kr. Och nu har jag fått en påminelse räkning som ska va betald inom en vecka. Har inte alls någon möjlighet att betala detta på en gång. Har maiöat dom idag o frågat om jag får betala en liten summa nu och resten i slutet av nästa månad men dom har inte svarat än. Någon som vet om man kan få avbetalningsplan hos dom?? är dom lätta o ha o göra med?:(

Kommer gå till granitinkasso, (eget) går bra att avbetala på låga belopp.

Jag fick välja själv och fick på 300:-/ mån

De är jättebra! Tar låga belopp och är trevliga.

Phu!!! En stor klump försvann nu..hoppas dom går med på avbetalnings plan då:/

Undra när man får svar av dom..har dom stängt på helger??:( hittar ingen info om de på deras hemsida..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp