Ring dom! Ja hade samma en gång och de räckte med den äldsta.Stämmer detta fortfarande? Jag ligger efter med november och december månads fakturor och fick idag i Kivra att det förfallna beloppet ska vara inne inom 15 dagar, annars sägs lånet upp och skickas till inkasso. Är det lugnt om jag betalar in det äldsta månadsbeloppet från november i slutet av januari eller kommer jag vara tvungen att betala för både november och december för att undvika uppsägning?
Du kommer få ett uppsägningsbrev efter dessa 15 dagar där du har typ en månad till att betala det förfallna beloppet. Jag vet för att jag har råkat ut för det två gånger.Stämmer detta fortfarande? Jag ligger efter med november och december månads fakturor och fick idag i Kivra att det förfallna beloppet ska vara inne inom 15 dagar, annars sägs lånet upp och skickas till inkasso. Är det lugnt om jag betalar in det äldsta månadsbeloppet från november i slutet av januari eller kommer jag vara tvungen att betala för både november och december för att undvika uppsägning?
Min månadskostnad är ca 2800kr.Ring dom! Ja hade samma en gång och de räckte med den äldsta.
Hur gick det för dig ?Min månadskostnad är ca 2800kr.
Ringde idag och fick följande svar.
5600kr (2800x2) behöver in inom 15 dagar annars skickas ett uppsägningsbrev ut på 8400kr (2800x3).
Skulle jag bara betala den äldsta fakturan kommer ändå ett uppsägningsbrev att skickat ut men med beloppet 5600kr (2800x2).