Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Står så tydligt att dom inte beviljar med anmärkning så jag har inte provat. Men Onea funkade ju som du sa ändå trots att dom sagt till mig på telefon att det inte skulle gå med anmärkning.
Sökte för något år sedan men fick inget eftersom min mobil inte var registrerad på mig. Efter genomförd registrering med nytt abonemang hos Telia så gjorde jag en ny ansökan via webben, men ajdå!!! Där meddelas att jag redan har ett mobilnummer registrerat. Ringde upp dem och blev ganska snorkigt bemött...kommer inte ihåg vad de sa men jag sket i Nanokredit/Nanoflex. Ett halvår senare provade jag igen och fick avslag utan förklaring. Provade en sista gång för någon månad sedan och vad hände då? "Du har fått avslag - och är portad i 6 månader från att få ansöka" Alltså JAG FATTAR INGENTING! Har årsinkomst på 300tkr, inga anmärkningar, hyfsat med skulder men inte värre än att jag har kunnat låna av de andra kända sms-aktörerna.
NANO = TUMMEN NER
Mot bakgrund av vad som skrivits här så prövade jag att ansöka om 4000 kronor och fick AVLSAG! Jag har drygt 300tusen i årsinkomst, inga betalningsanmärkningar (har aldrig haft någonsin), inga aktuella betalningsföreläggande hos KF samt 9 frågor senaste året hos UC. Skuldbörda ca 100 000 kronor som jag SKÖTER! Nej, dom lånar nog inte ut åt någon och man kan fundera på vad deras affärside bygger på för plan om utlåning. Sen borde dom gå en charmkurs och läras sig att bemöta människor på samma sätt som dom själva vill bli bemötta för jag antar att dom kräver respekt precis som du och jag. Nej, endast MINUS till detta bolag! Usch usch usch!!!