Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

någon som testat www.nanoflex.se

Har man skuldsaldo hos kfm så är det jättesvårt hos alla låneföretag att få lån. Eller snarare omöjligt att få lån.

Jag har varit hos inkasso på Nano. Får ej låna igen fram till mars. Sökte igår hos nanoflex ,4000kr
Fick nej i morse. Ca 30min senare fick jag sms att jag skulle bortse från mitt förra besked och att dom beviljade mig 2000kr

Lånar inte ut till någon som har skuldsaldo hos kf även om man inte ha anmärkningar eller har:eek: hög inkomst så korkad är det vem lånar de till då undrar jag.

Vad är korkat med det? Känns väl som en ganska rimlig riskbedömning. Den som redan har skulder hos kronofogen är ju mindre chans att få tillbaka pengarna av då KF har första tjing på pengarna.
Tänk dig att du själv hade lånat ut pengarna, vilka är störst chans att få tillbaka pengarna av?

Allvarligt talat: Om du tycker att allt mellan 272% och 1374% effektiv ränta är bra, då behöver du definitivt gå tillbaka till skolbänken innan du ens tänker tanken att ta ett lån av något slag över huvud taget.

Effektiv ränta per år, ja. Lånet är på 55 dagar så man behöver aldrig betala dessa 1374% i ränta.

Jag har varit hos inkasso på Nano. Får ej låna igen fram till mars. Sökte igår hos nanoflex ,4000kr
Fick nej i morse. Ca 30min senare fick jag sms att jag skulle bortse från mitt förra besked och att dom beviljade mig 2000kr

Har du betalningsnmärkningar,dante?

nanoflex

är det någon som lånat av dom?
erfarenheter?
Beviljar dom med anmärkning?

Står i deras villkor att dom ej godkänner anmärkning. Men kan ju bero på hur gamla dom är och storlek.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp