Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ingen UC, men sen undrar man vilka villkoren är, om man har haft ett misskött lån hos nanokredit som gått till inkasso men nu betalt om man är protad.
Undrar hur dom ser på eventuella betalningsanmärkningar osv osv
NanoFlex fanns innan oxå fast på NanoKredits hemsida, enda skillnanden nu är att man bara kan låna 4000 istället för 5000 med NanoFlex...så behöver man 5000 får man snällt betala för 30 dagar på NanoKredits ordinarie hemsida om man får lön redan om typ 10 dagar...försämring alltså!
samma som nanokredit. samma otrevliga människor så att säga. varför lånebolag byter kläder ibland kan man ju undra. ja en del tjänar ju pengar på att ha olika sajter ifall dom tar ansökningsavgift så det är ju en affärsidé. Nano är fruktansvärt otrevliga trots att man själv är trevlig och gör rätt för sig..
Ja, de sa till mig första gången att jag skulle återkomma om 6 månader och när jag gjorde det då sa de att jag skulle återkomma om 1 månad, hahaha man skulle tro att man lånar för bostad hos dem, vilka nollor
Lånar inte ut till någon som har skuldsaldo hos kf även om man inte ha anmärkningar eller har hög inkomst så korkad är det vem lånar de till då undrar jag.