Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som testat Viiga Lån?

I samarbete med Thorn Svenska AB

Varför startar dom inte ens som tar creditsafe istället så får dom jätte mycket kunder

Bumpar denna tråd och frågar om någon testat? Ansökte idag eftersom jag ä typ körd överallt. Både på smslån (pga befintliga lån eller självspärrar) advisa. Lendo osv. Samt att ingen erbjuder kreditkort heller. trots inte så högt uc betyg. På Creditsafe har jag medel. På Bisnode 1.

Står iaf att jag är preliminärt beviljad så hoppet lever. Dessa är ju via thorn finans som nämnts tidigare men dom nekades jag direkt av när jag ansökte via förmedlare. Kanske viiga lån har högre beviljegrad med andra ord?

Bumpar denna tråd och frågar om någon testat? Ansökte idag eftersom jag ä typ körd överallt. Både på smslån (pga befintliga lån eller självspärrar) advisa. Lendo osv. Samt att ingen erbjuder kreditkort heller. trots inte så högt uc betyg. På Creditsafe har jag medel. På Bisnode 1.

Står iaf att jag är preliminärt beviljad så hoppet lever. Dessa är ju via thorn finans som nämnts tidigare men dom nekades jag direkt av när jag ansökte via förmedlare. Kanske viiga lån har högre beviljegrad med andra ord?
tar uc va? Vilka förutsättningar hade du

Fick du beviljat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp