Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som testat tandolan.se

Jag blev oxå beviljad 10 000 med skuldsaldo
Men visste inte att borgensman behövde äga hus eller lgh
Så skrev att jag inte är intresserad!
Ändå försöker dom ..
Fått flera sms idag om hur man kan göra..
Fråga din granne , chef...ha ha visst!
Men enligt deras villkor så står det att man inte måste äga hus eller lägenhet men att det ökar chansen att bli beviljad.

Vi ber också din borgensman om betalnings- och bankinformation. Vi gör detta så att vi kan överföra pengarna till borgensmannens konto (för att undvika bedrägerisituationer) när lånet har godkänts och så att vi kan dra återbetalningarna från deras konto om du som låntagare inte skulle betala.

UNDVIK!

Men enligt deras villkor så står det att man inte måste äga hus eller lägenhet men att det ökar chansen att bli beviljad.
En borgensman är en vän eller familjemedlem som litar på dig och som:
- Har en stabil ekonomi och betalar sina räkningar i tid
- Äger sitt egna hus eller lägenhet

Dom skrev till mej att det var krav
Då föreslog dom granne ,chefen ...

Japp det stämmer. Skrev till dom och tydligen har dom inte hunnit uppdaterat deras sida ännu.

Chefen var den sista man skulle fråga.

När det står att allt är klart från TANDOLÅN och det enda de behöver kolla med är sin KREDITAVDELNING så borde väl allt vara klart väl?
Du som har fått det utbetalat, hur kan du bekräfta detta?
Förstår inte riktigt hur det går till med tandolånet ?

Kan du förklara lite mer utförligt , hur vet de att jag tex äger ett hus? och likande? det står i minupplysning.se men ändå , har ju inte tagits någon upplysning i REALTID så
hur får de reda på de?

När det står att allt är klart från TANDOLÅN och det enda de behöver kolla med är sin KREDITAVDELNING så borde väl allt vara klart väl?
Du som har fått det utbetalat, hur kan du bekräfta detta?
Förstår inte riktigt hur det går till med tandolånet ?

Kan du förklara lite mer utförligt , hur vet de att jag tex äger ett hus? och likande? det står i minupplysning.se men ändå , har ju inte tagits någon upplysning i REALTID så
hur får de reda på de?

jag fick avslag trots allt jag fick ett Mail om att det va klart. Dom som gör utbetalningen ska ta det slutgiltiga beslutet. Min mamma stod på lånet och jag stod som borgenär pga av det bara är jag som äger ett hus. Dom kollade inte upp något på min mamma men jag blev super granskad. Skulle kolla banktransaktioner och ja skulle skicka in vad ja får i lön trots att dom tog instantor på mig. Jag skulle även spela in en video där jag bekräftar att jag betalar lånet om den som står på lånet inte gör det.

dom tog inte ens en upplysning på mamma men det gjorde dom på mig.

dom tar creditsafe så den upplysningen får man inte förens dagen efter i Kivra och där står det att man äger en fastighet.

har du någon borgensman? Det är ett krav från deras sida att man ska ha det.

undvik detta lånet så långt det går. Jag skulle ha det som en nödlösning tills jag tar ett större lån efter nyår och då betala in hela tandolånet.

Man häpnar...vilka skojare...spela in en video alltså. Helt sjukt.

jag fick avslag trots allt jag fick ett Mail om att det va klart. Dom som gör utbetalningen ska ta det slutgiltiga beslutet. Min mamma stod på lånet och jag stod som borgenär pga av det bara är jag som äger ett hus. Dom kollade inte upp något på min mamma men jag blev super granskad. Skulle kolla banktransaktioner och ja skulle skicka in vad ja får i lön trots att dom tog instantor på mig. Jag skulle även spela in en video där jag bekräftar att jag betalar lånet om den som står på lånet inte gör det.

dom tog inte ens en upplysning på mamma men det gjorde dom på mig.

dom tar creditsafe så den upplysningen får man inte förens dagen efter i Kivra och där står det att man äger en fastighet.

har du någon borgensman? Det är ett krav från deras sida att man ska ha det.

undvik detta lånet så långt det går. Jag skulle ha det som en nödlösning tills jag tar ett större lån efter nyår och då betala in hela tandolånet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp