Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
tack för ditt mail. Det stämmer att vi använder oss utav UC. Detta är med anledning av att vi gör en bedömning utifrån den ansökandes UC risk och är bland annat det som ligger till grund för beslutet. I samband med detta så kommer ditt engagemang synas på UC. Om man har som ambition att sänka sina kostnader för befintliga lån dom man har hos andra kreditgivare idag så kan vi förhoppningsvis sänka räntan med drastiska mått. Jag vill även poängtera att det unika med oss är att man då ingår i vårt lojalitetsprogram. Detta innebär att vi erbjuder dig en lägre ränta än den du har idag förutsatt att UC risken tillåter. Detta kommer då vara utgångspunkten för lojalitetsprogrammet. Därefter kommer din ränta att sänkas allt eftersom att du betalar i tid till oss för varje faktura du får av oss. Om du vet vilken UC risk du har samt räntan på ditt befintliga lån så kan jag återkomma med ett förslag utan att en UC tas.
Ha ha...Alltså...dessa skitbolag och deras kundtjänster. De som sitter där är nog inte de smartaste individerna. De har inte en aning om någonting utan slänger ur sig vad som helst. Allt beror på vem som man talar med. Fråga en gång till och du får kanske 25%
Jag undrar hur pass mkt Rebilla lånet och förfrågan belastar UC scoren om mn skulle anvönda sej utav dom. Skulle ev vara värt en ff om dom tog över ett 200k Rememberlån på 16% ränta och man fick 5-6% istället.
Betalkoll erbjuder ju bara upp till 50k, är dessa generösa med att ta över lån upp till 300k och man får 5% ränta istället för 20% el mer som på lån hos ockrare som Big Bank, BN mf så är det ju bra.. Men dumt att lösa lån som inte syns på UC med dessa såklart.