Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som testat Moneybuddy?

Kan inte tänka mig de tar uc, men vem vet när de inte kan svara på en sådan enkel fråga. Det enda sättet att nå dem, är via ett formulär på hemsidan! Känns inte ok

Verkar vara seriös men kanske bäst att vänta in tills man har fått pengarna innan man säger för mycket.

De tar inte UC Moneybuddy tar Business Check så just det på Min Upplysning har INTE sökt kredit bara medlemskap så jag är lite förbannad nu. Om jag nu söker kredit kanske de tar en ny upplysning eller vad? Tänk på det ni som inte vill ha för många förfrågningar.

Så låg avgift (500 på 5000kr är helt ok)
Ingen UC.
Ingen ansökningsavgift och direktutbetalning till vissa banker.

Verkar vara bra, men som sagt säger inte för mycket innan jag har fått pengarna.

De tar inte UC Moneybuddy tar Business Check så just det på Min Upplysning har INTE sökt kredit bara medlemskap så jag är lite förbannad nu. Om jag nu söker kredit kanske de tar en ny upplysning eller vad? Tänk på det ni som inte vill ha för många förfrågningar.

Tack för svar! Det är nog ingen fara, business checks kreditupplysning är väl inte som soliditets som syns för andra?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp