Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som testat lån Flexkontot?

Hej
Fick information via mail från Flexkontot att man kan ha lån hos Brixo och Flexkontot samtidigt. Det måste dock gått en månad mellan lånen innan du kan ansöka.

https://flexkontot.se/

Senast redigerad av en moderator:
Hur betalar man tillbaka till brixo? Autogiro kommer de faktura? Ringer dom upp? Vid ansökan eller om man blir sen?

Hej någon som testat det där flexkontot?
Är de lättare eller svårare än Brixo? (de avslog mig förra året pga högt underskott)

Vad menas med aktuell skuld hos kronofogden? Jag har ett betalningsföreläggande som jag skrivit under i fredags, är det en aktuell skuld eller menar de om man har en betalningsanmärkning eller skuldsanering?

Nej endast om du fått utslag

Öppnar denna lite igen. Har någon blivit beviljad av dessa med lite sämre förutsättningar? Vilka är lättast om man jämför likande aktörer som tar UC i 20000 kr klassen.

Personligen tycker jag att det är vilkigare att företag är professionella än trevliga i tonen. Att de följer de regler som de uppger är väl det viktigaste...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp