Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som testat Euroloan

Ingen som vet hur kuverten ser ut?

Tar dem UC? Dvs från idag till 2 månader tillbaka?

Hej

Testade igår efter att ha läst att de intar UC numera och fick svaret att lånet var godkänt och pengarna är påväg.

Betyder detta att de kommer eller kommer man få sms att efter granskning så uppfylle du inte våra kriterier som andra utlåningsbolag håller på med?

En månad så la jag mina sista pengar på en räkning efter att fått ett godkännande och fick efter ca 6 timmar svar att man nekar mig lånet. Den månaden var tuff...

Hej

Testade igår efter att ha läst att de intar UC numera och fick svaret att lånet var godkänt och pengarna är påväg.

Betyder detta att de kommer eller kommer man få sms att efter granskning så uppfylle du inte våra kriterier som andra utlåningsbolag håller på med?

En månad så la jag mina sista pengar på en räkning efter att fått ett godkännande och fick efter ca 6 timmar svar att man nekar mig lånet. Den månaden var tuff...

Pengarna kommer

uc

Hur säkra är ni på att dom inte numera tar UC? Tar dom slumpvis eller har dom uttryckligen svarat någon på forumet här att dom slutat med UC. Vet ni vilken upplysning dom tar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp