Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som testat Ergu finans?

ergu

Jag har gjort det och man måste ha en som borgensman. Dom tog ingen UC vare sig på mig eller borgensmannen. Minns inte vilken förenklad upplysning dom tog.

Har lån hos dom. Som sagt borgensman måste finnas. Bra att ha o göra med tycker jag. Inga problem att ringa dom.

ergu

Kvinnorna som jobbar där är ödmjuka och trevliga men Rolf Pihl som är VD är fruktansvärt otrevlig. Han har en arrogant attityd och kan trycka ner dig ordentligt i skoskaften. Tar ingen hänsyn alls och lyssnar överhuvudtaget inte. Kör med "köra-över-modellen". Får ta hänsyn till att han blir 70 år nästa år så kanske åldern tar ut sin rätt. På allabolag.se så kan man se att resultatet 2012 blev försämrat och minustecknen kan bidra till att vissa kan känna att dom inte presterat nog bra och då ska det gå ut över andra stackare.

Ok tack för all info! Så de tar alltså UC på borgensmannen också? Syns det att den personen åtagit sig borgenansvar om personen vid ett senare tillfälle vill ha lån?

Hur gick det hela till? du skrev ut en ansökan på hemsidan och skickade in och sen?

Ja skrev ut ansökan från deras hemsida och postade den till dom. Är bara din "borgensman" ok så bör du få lånet godkänt. Tror det kom ett låneavtal per post sen som man fick skriva på innan lånet betalades ut.

Ergu finans, hur funkar detta? Tacksam för svar

Ok tack för all info! Så de tar alltså UC på borgensmannen också? Syns det att den personen åtagit sig borgenansvar om personen vid ett senare tillfälle vill ha lån?
Ja hur funkar det? Varför kan man inte bara ha en medsökande?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp