Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som testat digitalpost?

Jaa all post kommer dit! sen får man välja vad man vill ha hemskickat. men tänk på att om du tar tillfällig eftersändning, så går det inte att få hem posten alls.

Kivra har jag redan! funkar bra, fast vill ha något som tar all post!

Det tror jag inte finns. Då behöver dom vara anslutna mot alla som skickar post och det låter ganska otroligt och orimligt. Kivra har sedan en tid börjat med myndighetspost, så dom flesta stora myndigheter är anslutna till detta nu.

Har även jag Kivra och fick mitt Supreme Card dit, men det har jag avslutat sedan ett par månader så nu får jag ingenting därifrån om inte någon tagit en oväntad kreditupplysning från något inkasso eller liknande där jag har andra skulder.

Aha, ni menar att man ändrar till särskild postadress... Ja, det kan man ju göra och det är samma system som om man har en postbox. Då går all post dit ja, eftersom det är den nya adressen.

Nackdelen är att man har en annan adress registrerad som kan tyckas se märklig ut för ens omgivning som inte vet om situationen, dels att man inte får hem viktig post och man måste veta att företaget man har att göra med är seriöst och inte slarvar bort viktig post. Plus att någon annan öppnar ens brev, ögnar igenom dessa och scannar in dessa, det är nog lite integritetskränkande kan man känna, även om man valt det frivilligt.

Men vanliga digitala brevlådor som Kivra, som all post skulle gå till, det betvivlar jag att det finns. Alltså som man inte behöver byta adress och liknande för att inneha.

Någon här som använder Abuni eller Digitalpost? Isåfall undrar jag om det fungerar bra och om den särskilda postadressen syns på t ex hitta.se?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp