Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som testat digitalpost?

Hej! undrar om någon testat digitalpost.io? eller liknande tjänst?

Skulle va skönt att slippa få hem all post, och istället få det på bild och välja om man vill öppna eller slänga!

Det enda jag testat är Kivras digitalpost får mina fakturor från Supreme Card i den och det fungerar utmärkt.

Kivra har jag redan! funkar bra, fast vill ha något som tar all post!

Hej! undrar om någon testat digitalpost.io? eller liknande tjänst?

Skulle va skönt att slippa få hem all post, och istället få det på bild och välja om man vill öppna eller slänga!
Verkar helt klart intressant! De som delar ut posten hos mej är oftast väldigt slarviga. Vissa brev kommer fram väldigt sent andra hamnar hos grannarna.... nackdelen är väl att företaget är startat så sent som 2014.

Verkar helt klart intressant! De som delar ut posten hos mej är oftast väldigt slarviga. Vissa brev kommer fram väldigt sent andra hamnar hos grannarna.... nackdelen är väl att företaget är startat så sent som 2014.
Ja är ju det! därför hoppas jag det finns någon som provat som kan berätta :)

Men VARFÖR ha digitalpost.io?
Abuni är exakt samma sak som jag använder och funkar perfekt!
ALLTID 99kr i månaden hur många vare sig du får 2st brev/fakturor eller 100st brev/fakturor per månad.
Har ändrat till abuni-adressen på skatteverket som en särskild postadress.
Funkar fint.

Kostar ju samma hos digitalpost om man inte öppnar mer än 12brev. det kommer inte jag göra! max 5st

Kommer ALL post till dessa digitala brevlådor ? Då menar jag även typ paket-avier, rek brev etc. Visserligen kan man ju alltid skriva ut breven antar jag.

Jag kommer ju få mängder med brev från alla smsbolag osv, samt KF nu när jag släpper allt till KF. Några kärleksbrev kommer ju aldrig nuförtiden, så antingen handlar det om att brevbäraren ska se alla brev jag får, eller att någon person ska öppna det och läsa breven tom... =)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp