Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som testat Bravio.se

Japp, Bravio...vet inte men verka ha någon connection för samma öppet tider, Götebörg, helgöppet för återkommande kunder och sms´et jag fick var exakt som Creditums när pengarn finns tillgängliga på kontot, dom svarade mitt mejl oxå och sa att Swedbank är en av bankerna dom använder...fick 1000 på ca en halvtimme in på Swedbank kontot nu i eftermiddag.

Bravio vart tar dom kreditupplysningen?

Japp, Bravio...vet inte men verka ha någon connection för samma öppet tider, Götebörg, helgöppet för återkommande kunder och sms´et jag fick var exakt som Creditums när pengarn finns tillgängliga på kontot, dom svarade mitt mejl oxå och sa att Swedbank är en av bankerna dom använder...fick 1000 på ca en halvtimme in på Swedbank kontot nu i eftermiddag.

Vart tar Bravio kreditupplysningen ??

Bravio

Ringde Bravio till er som fick avslag eller fick bi beskedet via sms eller mail?

olika ägare

Creditum och bravio har två olika ägare. Det kopieras ganska friskt mellan smslånebolag. Jag har fått identiska sms mellan andra företag också. Dom kollar upp varandra och kopierar

Är det någon som vet om Bravio har lagt ner, kommer inte in på deras hemsida

Inga problem med den sidan
Dock tror jag inte att creditum och bravio är samma
Bravio godkänner inga ansökningar känns det som
Inga aktuella betalningsförelägganden heller
Det gör inte creditum heller men dom är bra

Blev godkänd hos Bravio häromdagen, blev nekad för 2 månader sen men försökte igen nu och nu gick det bra med 1000 kr.
Creditum är inte samma.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp