Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som släppt OPR-Finans till inkasso?

Split, litenför varmt men man ska inte klaga på värme när jag kmr tillbaka ska jag laseroperera ögonen och slappa skjutit upp det i tio år pga situationen men ni fan är det dags...

Var där för 3 veckor sedan typ, fruktansvärt dyrt nu när kronan är åt helvete. Men jäkligt trevlig.

Uppdatering.
Vet att @Oyster bland annat undrade.

Jag fick idag godkänt utav Svea Inkasso (OPR alltså) hade skuld där på 65.000 kronor - släppte hela. SVEA godkände Inkasso men med ett lägsta belopp på 1650 kronor - fortfarande 1000 kronor lägre än vad jag hade när jag hade lånet...Så det var ganska bra.
Jag har INTE fått någon förfrågning av varesej OPR/Svea...

Huruvida det kommer resultera i en missbrukad kredit vete tusan. Ingenting som syns på Min UC än iallafall. Huruvida krediten kommer synas i januari låter jag vara osagt men jag TROR att den kommer göra det då Svea var tvungna att få OK av OPR att upprätta avbetalningsplanen...

Uppdatering.
Vet att @Oyster bland annat undrade.

Jag fick idag godkänt utav Svea Inkasso (OPR alltså) hade skuld där på 65.000 kronor - släppte hela. SVEA godkände Inkasso men med ett lägsta belopp på 1650 kronor - fortfarande 1000 kronor lägre än vad jag hade när jag hade lånet...Så det var ganska bra.
Jag har INTE fått någon förfrågning av varesej OPR/Svea...

Huruvida det kommer resultera i en missbrukad kredit vete tusan. Ingenting som syns på Min UC än iallafall. Huruvida krediten kommer synas i januari låter jag vara osagt men jag TROR att den kommer göra det då Svea var tvungna att få OK av OPR att upprätta avbetalningsplanen...
Vem är din handläggare hos Svea?
För när det gäller OPRs andra lånetjänst Everyday Plus så är det en tjej på Svea inkasso som sköter Everyday-lån som hamnar hos Svea inkasso.
Hon sa att 18 månader får man avbetalningsplan på hos Svea inkasso om man hamnar där med sitt Everyday Plus-lån. Tänkte om det är samma tjej.

Noterar faktiskt inte det :D Har tillräckligt att hålla koll på med räntor och kreditgivare, har inte utrymme i hjärnan att hålla koll på vad mina handläggare på inkassbolagen heter också :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp