- Meddelanden
- 1 746
- Mottagna reaktioner
- 503
- Poäng
- 627
Har du betalt något på dem?Kan alltid hoppas de lämnar vidare till gothia nästanöånad då mina har legat där 3 månader nu å har minst 2 kvar
Har du betalt något på dem?Kan alltid hoppas de lämnar vidare till gothia nästanöånad då mina har legat där 3 månader nu å har minst 2 kvar
Ok betalade du något på dem under tiden? Och var de på stora summor?(om du vill berätta det?)Ett halvår sen ungefär. De låg hos Avida i ca 2 månader först.
Jobbigt det där. De brukar tröttna och sälja vidare tillslut. Och bara tjata om att betala mindreJapp betalt tre månader nu första månaden 1600 på vardera, andra månaden 2400 på vardera tredje månaden typ 3500 på vardera å två månader kvar med 3500 på vardera pluss två andra ärenden på typ 2500 ...
Ok betalade du något på dem under tiden? Och var de på stora summor?(om du vill berätta det?)
Ja jag haft med dem och göra förut. Och tyvärr blir det väl så igen i slutet av månaden igen. Mest besviken på mig själv att jag aldrig lär migNej jag kunde inte betala något. Total skuld var 11 000 kr. Sileo var mycket bättre att ha att göra med så jag betalade det sista nu i maj. De återkallade t o m från tingsrätten när jag betalade av en större del av skulden.
Ja jag haft med dem och göra förut. Och tyvärr blir det väl så igen i slutet av månaden igen. Mest besviken på mig själv att jag aldrig lär mig
Ja alltid är det något som ska jävlas. Skönt att få skriva av sig och känna att man inte är ensam med att må dåligtDu är inte ensam om det. Vi är många som kämpar! Jag har största dusten just nu med Grandvik och Intrum. Men jag ska fixa det. Jag ska aldrig mer få en anmärkning.
Ja de är duktiga på att lägga på avgifter mm. Håll koll på dem. Och de har väl eget Inkasso?Mitt lån hos Grandvik är nog det värsta lånet jag har. Lånade 12,000 och ska betala tillbaka 32,000. Funderat på att släppa det till inkasso men kanske ska undvika det då..