Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Någon som släppt nästan allt till kronofogden? Hur känns det?
Men om du släpper de tre första så kommer du ju inte att ha råd att betala t Cashbuddy och Goodcash pga löneutmätningen. Då är det ju lika bra att släppa allt och betala så mycket du kan till din pappa innan utmätningen börjar.
Vad har du för inkomst och utgifter förutom dina lån?
Men om du släpper de tre första så kommer du ju inte att ha råd att betala t Cashbuddy och Goodcash pga löneutmätningen. Då är det ju lika bra att släppa allt och betala så mycket du kan till din pappa innan utmätningen börjar.
Vad har du för inkomst och utgifter förutom dina lån?
Har haft löneutmätning förut o hade då råd o betala cashbuddy o goodcash lånet samt det till min pappa varje månad...Jobbar just nu 60-70 procent o får ut ca 10-11 tusen i månden....i höst kommer jag gå upp i heltid o då kommer lönen o ekonomin bli betydligt bättre så då hopps jag att alla skit summor samt löne utmätning e borta Min sambo tjänar väldigt bra så han betalar det mesta nu...jag köper hem all mat o kläder o sånt till barnen samt betalar det jag kan
Har faktiskt jobbat lite extra i maj nu så lönen som kommer 25e juni blir lite bättre o då ska jag betala bort trafikförsäkings förenings skulden samt halva sms låne skulden.....
Går jag upp i heltid så blir min lön efter skatt ca 19-20 tusen..... ist för 10-11 som man har nu