Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som nyligen sökt och fått lån hos balanzia?

Jag läste dock på Lendos sida och de har inte med Balanzia, dock hade Advisa med dem..
Ahhhh vad kluven jag är, var jag ska ansöka om en vecka. Lendo, advisa, Balanzia, sambla, osv... Inte lätt att veta.
joo det är jävligt lätt att veta, du ska söka hos en förmedlare då du kommer få erbjudande från flera banker på EN uc! Inga konstigheter alls.

Sök, du kommer få erbjudanden tror jag. Men mitt råd är att söka på lendo istället för direkt hos balanzia. Samla lån 300k med 5,6 uc risk, 330k inkomst du borde få erbjudande om hela beloppet med 6-10% ränta.

Jag ansökte igår genom Advisa med 1,18% UC 350k inkomst och 75k blank. Sökte efter 300k fick få erbjudanden, bäst en margin bank för 7,9% :(

Jag tänkte att med min UC skulle jag få bättre erbjudanden.

Jag ansökte igår genom Advisa med 1,18% UC 350k inkomst och 75k blank. Sökte efter 300k fick få erbjudanden, bäst en margin bank för 7,9% :(

Hur många erbjudanden? Det känns konstigt.. Vet inte om det är större chans via Lendo, i alla fall för mig. Sen vet jag inte om Balanzia direkt kan erbjuda mig hela beloppet, då de gör en mer manuell och personlig bedömning.. Lutar åt Lendo eller Balanzia. Får läsa lite.

Du kunde fått bättre ränta med sådana förutsättningar, men 7,9% för ett blancolån utan säkerhet och en sådan stor summa är väl ändå helt OK

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp