- Meddelanden
- 152
- Mottagna reaktioner
- 50
- Poäng
- 177
Har du många FF? Blanco? Krediter?Det är inga problem att göra, har både intyg och lönespecifikationer. 2018 inkomst 180k och 2019 och framåt 330k.
Har du många FF? Blanco? Krediter?Det är inga problem att göra, har både intyg och lönespecifikationer. 2018 inkomst 180k och 2019 och framåt 330k.
Har du många FF? Blanco? Krediter?
Sök, du kommer få erbjudanden tror jag. Men mitt råd är att söka på lendo istället för direkt hos balanzia. Samla lån 300k med 5,6 uc risk, 330k inkomst du borde få erbjudande om hela beloppet med 6-10% ränta.Det utanför UC är nästan tyngst rent kostnadsmässigt. Ligger på cirka 150k där så 300k skulle täcka allt och det är det jag verkligen skulle behöva.
Sök, du kommer få erbjudanden tror jag. Men mitt råd är att söka på lendo istället för direkt hos balanzia. Samla lån 300k med 5,6 uc risk, 330k inkomst du borde få erbjudande om hela beloppet med 6-10% ränta.
Ja, jag tror det. Förstår dig också, såklart att det är nervigt och att du inte vill riskera en FF i onödan. Men tror inte Balanzia gör någon större skillnad om dom får in din ansökan via lendo eller via deras hemsida. Tror som sagt att du kommer få erbjudande av andra banker också, till bättre ränta.Tror du? Vill bara inte riskera en ff när jag väntat i nästan 1 år på detta. Balanzia kändes bara tillmötesgående och kunde manuellt göra bedömning utifrån min egna situation, men det blir kanske bäst med Lendo då.. Nervös att det inte ska gå. Tyvärr måste jag söka nu också, kostnaderna är ohållbara tyvärr..
Ja, jag tror det. Förstår dig också, såklart att det är nervigt och att du inte vill riskera en FF i onödan. Men tror inte Balanzia gör någon större skillnad om dom får in din ansökan via lendo eller via deras hemsida. Tror som sagt att du kommer få erbjudande av andra banker också, till bättre ränta.

om du gör de via lendo , kan du ringa till Balanzia efteråt , det är onödigt om du gör en förfrågan när du kan få svar från olika banker.
De får ju ändå in din ansökan om du vill de ska hantera den manuellt?![]()