Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som nyligen fått samtal om inledande?

Mannen ansökte 29 nov men brevet i kivra om mottagen ansökan är daterat 2 dec.

Jag ringde kfm igår för att höra om de kunde säga något om tid men det kunde de inte. Fick bara bekräftat att ansökan låg i kö.

Hade från börjat tänkt att samtalet skulle komma i månadsskiftet, nu är det bara jobbigt stressigt!

Jag ringde kfm igår för att höra om de kunde säga något om tid men det kunde de inte. Fick bara bekräftat att ansökan låg i kö.

Hade från börjat tänkt att samtalet skulle komma i månadsskiftet, nu är det bara jobbigt stressigt!
Jag hade nästan exakt samma scenario, 2 dec i kivra. Fick samtalet i fredags (4/7)

Jag hade nästan exakt samma scenario, 2 dec i kivra. Fick samtalet i fredags (4/7)
Känns ju nästan som inga ansökningar handläggs denna veckan. Kan ju vara så att det prioriteras ner i semestertider. Så typiskt bara att vara nästan framme..

Det borde komma när som helst.

De ställer lite frågor när de ringer… tror inte att de kollar bankkontot osv… de gör en check mot Skattemyndigheten för o se inkomst har jag för mig
De ser aktuell inkomst hos Skatteverket så var de för mig de såg att min skilde sig för jag bytt jobb ett par månader tidigare men förklarade bara det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp