Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon som nyligen ansökt om AMEX-kort?

Någon som vet om Amex köp reggas på UC som nyttjad konto/kot kredit? Jag förstår att de reggas om man inte betalar månadsfakturan och nyttjar krediten men min fråga är om det reggas direkt när man har gjort ett köp eller om det blir först när man väljer att "nyttja" krediten och inte betala hela månadsfakturan?

Någon som vet om Amex köp reggas på UC som nyttjad konto/kot kredit? Jag förstår att de reggas om man inte betalar månadsfakturan och nyttjar krediten men min fråga är om det reggas direkt när man har gjort ett köp eller om det blir först när man väljer att "nyttja" krediten och inte betala hela månadsfakturan?

Oj, jag minns fan inte riktigt men jag TROR det reggades direkt.

Någon som vet hur dem meddelar om man blir godkänd för ett kort hos dem ?
Vid ansökan stod det att de återkommer om 10 dagar med besked. Har gått det nu men har inget hört. Uc är tagen för över 1 vecka sedan.

Någon som vet hur dem meddelar om man blir godkänd för ett kort hos dem ?
Vid ansökan stod det att de återkommer om 10 dagar med besked. Har gått det nu men har inget hört. Uc är tagen för över 1 vecka sedan.
Du får mail om du blir godkänd, det fick jag för ett par år sedan.

Nej man får brev till lådan om med svar. Fick för någon vecka sen.

Min uppfattning är att vem som helst blir beviljad. Såvida du inte har betalningsanmärkningar då kan jag tänka mig. Men däremot sätts nog din limit baserat på dina övriga förutsättningar såsom inkomst/skuldbörda osv. Jag själv fick 100.000 som limit, med 1,2 miljoner i blanco.

Min uppfattning är att vem som helst blir beviljad. Såvida du inte har betalningsanmärkningar då kan jag tänka mig. Men däremot sätts nog din limit baserat på dina övriga förutsättningar såsom inkomst/skuldbörda osv. Jag själv fick 100.000 som limit, med 1,2 miljoner i blanco.
Vad för inkomst hade du då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp