Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som lånat hos Euroloan

euroloan

De tar uc så det är onödigt att få en uc reg och de avslår med det samma och undrar varför finns de överhuvudtaget som smslånegivare jag tror inte att någon har lånat hos de.

euroloan.se

Någon som testat de? De hade först 10000 lån men nu bara upp till 5000? Tar de fortfarande UC och är omöjliga? Någon?

Jag ansökte nyss med e-leg och fick godkänt direkt på skärmen 5000 kr vilket verkar vara deras nya maxgräns. Jag har en anmärkning som snart löper ut, årsinkomst på över 300 tkr, och runt 15 förfrågningar. Fick även ett mail och sms med avtal och att pengarna är på väg.

ansökte för två veckor sen med e-leg(de hade inte e-leg som alternativ innan) om 3000 och blev beviljad. Och UC togs på mig.

euroloan

De lånar inte ut pengar till någon tror inte att de beviljar några lån

Undrar varför de sysslar med det här om de inte beviljar någon. Har inkomst 400000 kr, inga betal.anm. och ändå avslag. Ok har många lån men om jag inte hade många lån så skulle jag aldrig söka små summor och skitbolag

Jag ansökte med eleg och blev beviljad 5000 kr. Pengarna kom in på Swedbank efter 1 dag UC togs.

rätt så gammal tråd ser jag. men jag tog ett lån där på 1500kr. och valde att betala tillbaka på 3 månader. men sen bestämde jag mig för att betala tillbaka hela lånet efter 2 månader så gjort och sagt. Nu så den här månaden fick jag fortfarande en räkning på 695kr ifrån dom?? och dom svarar varken i telefon eller på mail när jag försöker kontakta dom. så inget att rekommendera enligt min mening

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp