Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som lånat hos Euroloan

Avslag

Avslag här också. Varför starta upp smsutlånging när man har samma (eller hårdare) krav som en bank?! Absurt! Blä!

euroloan

Någon som har lånat hos euroloan.se?
Svårt? Vart tar dom kreditupplysning? Någon som vet något.

euroloan

Dom tar UC och är hårda i bedömningen enl min mening. Jag sökte ett lån på 5000 kr med en årsinkomst på ca 300 000 kr, inga bet.anm (har aldrig haft), 5 frågor hos UC och lån (inkl huslån) på 250 000 kr och fick nej.

Eurolån

Undrar varfær finns de æverhuvudtaget vem skall låna egentligen och får en uc på små belopp

Någon

Enligt förra meddelandeg med fyra låneställen, vill jag veta har någon lånat här, på två av de föreslagna ställena verkar det vara så att de förmedlar lån, stämmer det. Någon som vet.
Bluff?. På något ställe kunde man enligt deras sida låna upp till 10.000.
Någon som prövat någon seriös som vet något?

www.penningkredit.se

www.penningkredit.se står det att man kan få låna 10.000.
Men vad är detta för företag. Bluff, vill åt sms kostnaden?. Vad för administrations kostand, hur mycket, et ctec.
Förmedlare av lån?.
De flesta som jag ser av de fyra i tidigare uppräknade lånegivare, så är det 72.... man ska sms till.
Hoss dittprivatlan, finns det ens ingen sida.
Någon som försöker lura oss att bli av med sms kostnader.

www.dittprivatlan.se

Hej

Skrev fel adress först, nu kommer jag in på sidan. Men det är ju bara någon som förmedlar lån, inga som själva lånar ut pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp