Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som lånat hos Euroloan

Uc
Full UC och rapporterar också in skulden till UC. Jag fick 10.000 av dom med horribla förutsättningar så så jävla svåra är dom inte.

Men det finns nog bra mycket vettigare alternativ jag hade rekommenderat dig istället, exempelvis GoodCash,Cash2You,Credigo,Credway mfl...Om du ändå ska dra på dig en UC tänker jag.
Kommer du ihåg uc score och ff Terry?

40% kanske, jag minns inte men riktigt usla förutsättningar som sagt. Även anmärkning och historiskt skuldsaldo hadej ag.

Observera att de tar en UC per år på kontokrediten och enligt vad som står i deras villkor. Jag har inte upplevt detta själv då jag avslutade mitt konto där men kolla upp det om ni försöker minska förfrågningar etc.

Observera att de tar en UC per år på kontokrediten och enligt vad som står i deras villkor. Jag har inte upplevt detta själv då jag avslutade mitt konto där men kolla upp det om ni försöker minska förfrågningar etc.

Låter sjukt märkligt, varför skulle dom göra det? Jag har haft mitt lån hos dom i två år och aldrig råkat ut för en UC. Men bra flaggat. Ska ringa dom direkt.
Är för övrigt ett riktigt pissigt bolag på alla sätt och vis men nöden har ingen lag.
Detta är en utav aktörerna jag sak göra mig av med sen där i maj.

Låter sjukt märkligt, varför skulle dom göra det? Jag har haft mitt lån hos dom i två år och aldrig råkat ut för en UC. Men bra flaggat. Ska ringa dom direkt.
Är för övrigt ett riktigt pissigt bolag på alla sätt och vis men nöden har ingen lag.
Detta är en utav aktörerna jag sak göra mig av med sen där i maj.

Det kanske inte gör detta i praktiken men det står eller allefall stod så för några månader sedan. Förmodligen för att kunna öka eller minska/strypa kontokrediten utefter hur förutsättningarna ser ut. Förstod det då som att kontokrediten beviljades årsvis.

Kanske inte är så längre.. men för jävligt och dra på sig en onödig förfrågan om det skulle vara så.

Verkligen.
Bra flaggat!
Ska ringa dom asap imorgon! Dom hade stängt nu.

Terry.. gå till frågor och svar hos eurolan och läs under punkten ”Hur länge kan jag använda min kredit.” Där står det att det tar ett nytt kreditbeslut årligen. Och i punkten ovan står det att det måste ta kreditupplysning pga lagstiftning vid varje kreditbeslut..

Återkom gärna när du pratat med dom så får vi höra!

En fråga.
När jag loggar in hos dom står det :

EFFEKTIV ÅRSRÄNTA
45,2%

Är inte detta mer än vad dom får ta?

Det är nya finska ägare om jag inte minns fel. De är stora utanför Sverige

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp