Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som lånat hos Euroloan

Lite gammal tråd men ändå aktuellt.

När man / Om man höjer sin kredit ifrån 10.000 till 50.000 tar dom då en ny synlig Full UC?

Provar igen med samma fråga som ovan.

Full UC och rapporterar också in skulden till UC. Jag fick 10.000 av dom med horribla förutsättningar så så jävla svåra är dom inte.

Men det finns nog bra mycket vettigare alternativ jag hade rekommenderat dig istället, exempelvis GoodCash,Cash2You,Credigo,Credway mfl...Om du ändå ska dra på dig en UC tänker jag.

Har jag chans att bli beviljad ett lån hos dem med dessa förutsättningar?

11 anmärkningar från 2016-2017, varav 8 går ut inom 4 månader... 1 gammalt utmätningsförsök

15 UC FF
Inga skulder/lån

Full UC och rapporterar också in skulden till UC. Jag fick 10.000 av dom med horribla förutsättningar så så jävla svåra är dom inte.

Men det finns nog bra mycket vettigare alternativ jag hade rekommenderat dig istället, exempelvis GoodCash,Cash2You,Credigo,Credway mfl...Om du ändå ska dra på dig en UC tänker jag.

Tack. Har ju tyvärr lån på dom flesta sidorna. Vet du eller någon annan som tar UC som inte visar score?

Goodcash? Hur mycket behöver du få tag på?

Någon som fått "höjning" hos dessa? Euroloan alltså. Och följdfrågan - Togs ny UC?

Numera kan man få pengarna ifrån Euroloan direkt! Det går igenom Trustly. Så när du tar ut pengarna har du dom på kontot inom en minut bara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp