Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

någon som lånat cashbuddy?

Fick brev från dom idag. Avslag! Jo jag fick lån från cash2you på 15 000 kr med 42 uc.

Testade att söka igen. Fick då till svar att det inte gick för att jag nyligen fått avslag:-S. Dåligt att dom ej medelat detta. Nu undrar jag om någon vet var man kan få låna ca 15000 kr. Har redan big bank, cash2you, och fått avslag av nödkontanter och selene.

Fick du 2 UC på dig då?
Angående Selene som du sökt hos, var tog dom sin upplysning ifrån? Har sett i detta forum att dom inte tar den från UC, stämmer det?

Cashbuddy brukar som sagt inte vara problem med att låna av, men när jag ville ha en betalningsfri månad fick jag ett konstigt svar om att jag inte erlagt 4 avbetalningar sedan jag blev beviljad, hade dock betalat dom 8 gånger, fick inget svar alls på min följdfråga där.. Väldigt korta och rent av otrevliga i mailkorrenspondens, däremot Cash2You är bra att ha o göra med, trevliga, svara på mail och inga problem, och det är ju ändå samma koncern, JSM Gruppen..

Ansökte om lån hos Cashbuddy. Skickade även in kopior på lönespecifikationer precis som det stod att man skulle göra om man hade fått nytt jobb (har pluggat under 2015). Inget svar. Efter några dagar fick jag hem en ansökan med svarskuvert i brevlådan. Mejlade igen och frågade om jag behövde fylla i en ny ansökan, hade ju redan ansökt. Inget svar nu heller. Mejlade en tredje gång och frågade om de var ett seriöst företag när de inte ens kan svara på mejl. DÅ gick jag ett svar som sa att de aldrig hade mottagit nån ansökan från mig... Ehh va!? De känns verkligen oseriösa som "slarvar bort" ansökan och inte kan svara på mejl, trots att jag skickat flera... Värdelöst. Vänder mig till nån annan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp