Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

någon som lånat av www.extralanet.se

Lån

Det gick bra att låna trots betalningsanmärkning och trots befintliga lån hos 38:an och nätlån

extralånet

Är inte någonting att ha fick avslag och uppfyller inte deras vilkor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har du anmärkningar?
frågade du varför du fick avslag?

extralanet

hej jag har inte frågat har inga anmärkningar men har ett lån hos de som gick till inkasso och har fått avbetalningsplan på den.

Jag fick lån i dag på 3000 kr

hej jag har inte frågat har inga anmärkningar men har ett lån hos de som gick till inkasso och har fått avbetalningsplan på den.

Är väl lite självklart om man lånat och det ligger med avbetalningsplan att dom inte lånar ut mer så länge det inte är slutbetalt.

svar

men jag bad själv om avbetalninsplan på ett lån på nätlån och jag håller på med det, har inte alls glömt att betala eller stuntat i och bad de att göra ett plan så det är väldigt konstigt att de blandar i hope två oilka aktörer.

men jag bad själv om avbetalninsplan på ett lån på nätlån och jag håller på med det, har inte alls glömt att betala eller stuntat i och bad de att göra ett plan så det är väldigt konstigt att de blandar i hope två oilka aktörer.

Det är väl inte konstigt, hur naiv får man vara egentligen?
En låntagare som går på avbetalningsplan har ju visat att man inte klarar av att betala enligt de ursprungliga villkoren, då är det ju garanterat säkrast att se till att man får tillbaka pengarna först innan man ens överväger att låna ut mer pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp