Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som lånat av nanoflex?

Har lån hos Nanokredit men undrar om någon vet om man kan ha hos båda samtidigt?

Jag har lån hos Nanoflex just nu som ska återbetalas i slutet av februari. Det går att ha lån hos båda enligt dem själva men jag har inte haft det Borde inte vara något problem för dig om du lånat av Nano tidigare. Jag brukar se till att jag får maxtid 55 dagart hos Nanoflex så har jag en månad då jag inte behöver betala tillbaka .Med Nanoflex nya hemsida är det jättelätt att beräkna när lånet ska betalas tillbaka och vad det kostar.

Okej. Ja jag funderar på att söka. Ringde dom dig efter ansökan eller är dom bra på det viset? Har du haft många lån där och isåfall hur höga lån brukar du få?

Eftersom Nanoflex ligger på egen sida nu så ringde jag upp och ansökte om ett lån och talade om att jag var återkommande kund. Jag ansökte om maxbeloppet 6.000 kronor och fick det eftesom de kunde se att jag tidigare haft 5.0000 kronor och alltid betalat tillbaka i tid. De ringde upp när de mottagit ansökan. Lycka till om du ska prova att söka

Jag brukar ha lån hos dem varannan månad eftersom jag tar maxtiden 45-55 dagar vill inte ha på 60 eller 90 dagar passar inte mig så jag har lånat av dem flera gånger.

Har du betalningsanmärkningar?

Nej, jag har ingen betalningsanmärkning längre har dock haft.

Har du fått lån av dom med Anmärkning?
Skönt för dig att vara av med dom

Hade inte anmärkningen kvar när jag fick lån hos dem. Så skönt att bli av med den det har varit 3 jobbiga år inte kunnat söka någon vanlig kredit eller höja några lån.

Extremt hög ränta - undvik!

Låna inte av dessa ockrare!
Lägsta ränta: 3000 kronor, 54 dagar: 266% effektiv ränta.
Högsta ränta: 500 kronor, 15 dagar: 18661% effektiv ränta.

Ett vettigt blancolån eller kredit ligger mellan 5% och 25%, så den som går på Nanoflex blir rejält blåst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp